غرب تهران

02188590855

شمال و شرق تهران

02122096805

جهت اعزام زیر ۴۵ دقیقه پرستار و پزشک تماس بگیرید

سایر مناطق تهران

موسسه پزشکی و پرستاری کیان آرامش و سلامتی را ارمغان می‌آورد.

موسسه کیان

تزریق سرم در منزل | وصل سرم با پرستار بیمارستان [شبانه روزی]

تزریق سرم در منزل

تزریق سرم در منزل در عصر کنونی که روابط بر پایه فضای مجازی شکل دیگری به خود گرفته است. معیارهای استفاده از خدمات در منزل می تواند اعتماد به موسسات معتبر و بررسی سوابق پرستاران در بیمارستان ها باشد. شما می توانید پرستارانی با ویژگی هایی مانند: اخلاق مداری، تبحر فوق العاده در تزریق ، سابقه طولانی در بیمارستان ، توانایی ارتباط گیری با بیمار و متخصص، توانایی کنترل شرایط بحرانی و دارای درک بالا را در موسسه کیان بیابید. در ضمن این موسسه روزمه ، ضمانت نامه و مدارک تحصیلی معتبر را حین جذب و گزینش از پرسنل اخذ نموده است. خدمات به صورت شبانه روزی در سراسر تهران توسط پرسنل آقا و خانم ارائه می شود.

تزریق سرم در منزل

قیمت تزریق سرم در منزل

تعرفه قیمت و هزینه تزریق سرم در منزل تهران بر مبنای تعرفه خدمات سلامتی در منزل است که وزارت بهداشت در سال 1402 تعیین نموده است. عواملی مانند: مسیر طی شده، تزریقات داخل سرم ، مواد به کار برده شده و… بر قیمت و هزینه تزریق سرم در منزل تهران اثر گذارند. نرخ تزریق سرم در خانه تهران این مرکز به صورت کاملا منصفانه، واضح و متناسب با در خواست بیمار در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. هدف ما ارائه بهترین خدمات پزشکی_پرستاری با مناسب ترین قیمت ممکن در سراسر تهران می باشد لذا کارشناسان سعی در جلب نظر شما خواهند داشت. در صورت نیاز به راهنمایی یا مشاوره در خصوص هزینه تزریق سرم در منزل شبانه روزی تهران با خطوط ارتباطی موسسه تماس بگیرید.

پوشش بیمه در کاهش هزینه تزریق سرم 

تزریق سرم در منزل جزء خدمات پرستاری می باشد که بیمه هیچ گونه مسئولیتی را در قبال کاهش هزینه های مربوط به آن تقبل نمی کند. وصل سرم در منزل اگر توسط پزشک اعزامی این موسسه تجویز شود امکان کاهش هزینه برای ویزیت پزشک از طریق بیمه وجود دارد. داروهای استفاده شده نیز ممکن است جزء بیمه باشند یا نه! به دلیل کثرت شرکت های بیمه و تفاوت در میزان پوسشش دهی آنها ؛ بهترین کار در هنگام درخواست خدمات سرم زدن در منزل این است که اطلاعات مربوط به پوشش بیمه ای خود را در حین تماس از کارشناسان جویا شوید.

گیرندگان خدمات تزریق سرم در منزل چه کسانی هستند؟

سالمندان 

سالمندان با رسیدین به سن کهنسالی با ضعف عمومی بدن روبرو هستند ضمن اینکه مصرف دارو و مشکلات سلامتی در بازنشستگان نسبت به افراد دیگر بیشتر است و برخی از داروهایشان را می توان با تزریق داخل سرم به آنها رساند. افراد مسن که به دستگاه های پزشکی متصل هستند یا شرایط ویژه ای دارند که به لحاظ روحیه حساس تر هستند زدن سرم در منزل تهران با توجه و رعایت همه این نکات صورت می گیرد. برای دریافت خدمات وصل سرم سالمندان در خانه با ما تماس بگیرید.

بانوان 

بسیاری از خانم ها در شرایط مختلف نیازمند زدن سرم به بدنشان هستند. مثلا یکی از این وضعیت ها دوران بارداری است بانوان حامله می توانند سرم تقویتی مناسب برای زنان باردار را از طریق پرستاران مجرب ما بدست آوردند. نیازمندی های درمانی در دوران حساس بارداری را با بهترین پرسنل مجرب در امر تزریق سرم پشت سر بگذارید.

افراد معلول و کم توان

از جمله افرادی که در جامعه حضور دارند و ممکن است به تزریق سرم در منزل نیاز داشته باشند افراد معلول و کم توان هستند. هیچ کس از گزند بیماری ها در امان نیست. هرکس با هر سطح سلامتی که باشد باید بتواند به خدمات درمانی ازجمله وصل سرم در خانه یا همان سرم تراپی دسترسی داشته باشد. زدن سرم به معلولین خود را به ما بسپارید. 

مردان

مردان نیز در برهه هایی از زندگی خود مانند بیمار کرونایی بودن به سرم تقویتی نیاز خواهند داشت. آقایان محترم هر گونه بیماری دارید نترسید حتی اگر ایدز باشد شما می توانید با اطلاع دادن شرایط خود بهترین درمان و تزریق سرم را تجربه کنید.

کودکان 

زدن سرم به کودکان یا بچه ها در منزل نیازمند رعایت موازین خاصی است زیرا شرایط بدنی اعم : از سخت بودن رگ گیری یا دوز متناسب با وزن و رگ ها همچنین ترس کودکان از سوزن و سرنگ باعث می شود نحوه برخورد پرستار با کودک در حین وصل یا تزریق سرم در خانه نسبت به سایرین تفاوت داشته باشد.

زدن سرم به کودکان در منزل _ تزریق سرم در منزل _ وصل کردن سرم در منزل تهران به کودکان و زنان باردار در بارداری _ سرم زدن در منزل _ تزریق سرم تقویتی در خانه _ سرم تراپی تهران

تزریق سرم در منزل

تزریق سرم سریعترین راه برای رساندن مواد تغذیه ای به بدن می باشد ، زیرا سرم زدن در منزل یا مراکز بهداشتی دستگاه گوارش و روده ها را دور می زند و دارو را مستقیماً وارد بافت ها می کند و در نتیجه میزان جذب آن از طریق وصل سرم بسیار بالا می باشد. در گذشته، مواد مغذی داخل وریدی ( وصل سرم ) ترجیحا برای آن دسته از افرادی که کمبود آب و مواد تغذیه ای در بدن داشتند و یا قادر به مصرف از طریق خوراکی نبودند، استفاده می شد و آن هم به طور سنتی نه به صورت وصل کردن سرم در منزل ، بلکه فقط در مراکز درمانی انجام می گردید.
اما امروزه می توان تزریق سرم در منزل را توسط پرستارانی که به طور ویژه آموزش دیده دانشگاهی می باشند و نکات مهم در مورد وصل یا تزریق سرم در منزل را به خوبی می دانند انجام داد. همچنین امروزه افراد سالم هم می توانند از طریق وصل سرم ، مواد مغذی دریافت کنند و انرژی خود را با سرم زدن در منزل بسیار افزایش دهند.

بنابراین، اگر می خواهید ایمنی بدن خود را تقویت کنید؛ مواد معدنی و مایعات از دست رفته را از طریق سرم زدن در منزل جایگزین کنید. تزریق سرم در منزل تهران توسط پرستاران آموزش دیده و با تجربه می تواند مواد معدنی و مواد مغذی از دست رفته بدن شما را به تعادل برساند.

تزریق شبانه روزی سرم در خانه

خانه محیطی دور از آلودگی های میکروبی و شیمیایی است دریافت تزریق شبانه روزی سرم در منزل بهترین گزینه درمانی به شمار می رود. وصل شبانه روی سرم در خانه برای هر رنج سنی حتی نوزادان با پرستاران مجرب در امر رگ گیری شاغل در بخش نوزادان بیمارستان صورت می پذیرد. متقاضیان تزریقات شبانه روزی سرم در خانه می توانند برخی از داروهای تزریقی خود را از طریق تزریق در سرم و یا تزریقات 24 ساعته در منزل دریافت کنند.

وظایف پرستار در منزل

ارزیابی شرایط

هر بیمار دارای شرایط و ویژگی های متخص به خود است این شرایط می تواند: سالمندی ، بارداری ، اضافه وزن ، حساسیت دارویی ، سابقه خانوادگی ، نوزادی و… باشد. مجموع این شرایط از نظر پرستار بررسی می گردد.

افزایش امید

نحوه برخورد مراقب سلامت در کاهش ترس به ویژه در افراد کم سن بسیار ماثر است. روحیه بالا و امید ، حرف اول را در درمان بیماری ها می زند. پرستار سعی می کند محیطی آرام و تحت کنترل در منزل داشته باشد.

ثبت علائم حیاتی

علائم حیاتی بیمار در طی تزریق سرم در منزل مورد توجه قرار می گیرد زیرا امکان تغییر علائم حیاتی در هر سه مرحله قبل، حین و بعد از تزریق وجود دارد. در صورت تغییر آن ها پرستار به سرعت وارد عمل می شود.

تزریق سرم

عمل تزریق وریدی سرم با رعایت نکاتی مثل: جلب رضایت بیمار ، تجویزات پزشک ، پروتکل های مربوط به پاندمی کرونا ارائه شده توسط وزارت بهداشت، در محیطی ایمن و شرایطی استریل به صورت VIP انجام می شود.

اطلاعات مورد نیاز قبل از تماس

۱. نام و نام خانوادگی

۲. حساسیت دارویی

3. بیماری زمینه ای

4. توان حرکتی

5. جنسیت و سن

اطلاعات تماس

کاربرد های زدن سرم در منزل

دریافت سرم در منزل می تواند با دلایل مختلفی دنبال شود. از تقویت بدن گرفته تا کمک به رساندن داروهای دیگر به بدن ! یکی از کاربردهای مهم زدن سرم در منزل یا مراکز درمانی و تزریق داخل وریدی ؛ رساندن سریع دارو به بدن بیمار می باشد. از دیگر دلایل سرم زدن در منزل می توان به مواردی مانند: عدم امکان دریافت دارو از طریق خوراکی توسط بعضی از بیماران و قابل تجویز نبودن برخی دارو ها به صورت خوراکی است. برخی از داروها به صورت تزریقی مثل وصل سرم تجویز می شوند. زیرا اسیدهای معده باعث از بین رفتن آنها می شود.

علل زیادی مثل امکان سرایت کووید 19 از دیگران برای زدن سرم در منزل وجود دارد. در این گونه موارد، دارو از طریق وصل سرم به بیماران داده می شود. نکات مهم و موارد احتیاطی در هنگام سرم تراپی در منزل ( وصل سرم در منزل) با توجه به روش مورد استفاده فرق می کند.
زدن دارو داخل سرم به صورت وریدی و مستقیماً به خون، یکی از بهترین روش های رساندن دارو به بیمار است. اگر دارو از طریق وصل سرم به بیمار تزریق شود مدت زمان شروع اثر آن نیز کوتاه می شود.

تزریق سرم تقویتی در منزل ، وصل سرم در منزل و خانه تهران ، زدن سرم در منزل و خانه ، سرم زدن در خانه یا منزل ، تزریق شبانه روزی سرم خانگی ، وصل کردن سرم در منزل

تزریق سرم تقویتی در منزل

منظور از سرم تقویتی این است که با این نوع سرم بدن خود را تقویت کنیم. حال وصل سرم تقویتی می تواند سرم قندی نمکی یا سرم نرمال سالین یا سرم قندی باشد. همچنین از سرم هاف سالین هم می توانیم هنگام زدن سرم در خانه به عنوان سرم تقویتی استفاده کنیم، به همه سرم های ذکر شده ویتامین c و ب کمپلکس اضافه شده است و با خدمات تزریق سرم در منزل تهران در دسترس می باشد.
همچنین با اضافه کردن آمپول های تقویتی به سرم نیز می توان سرم تقویتی را ایجاد کرد. قابل ذکر است که از آمپول نوروبیون هم می توان به عنوان تقویتی استفاده کرد.

وصل سرم در منزل (سرم تراپی)

تزریق سرم در منزل تهران یا همان وصل سرم یکی از خدماتی است که پرستاران ما در جهت سرم تراپی در منزل برای بیماران انجام می دهند. معمولا آن دسته از بیمارانی که دچار کاهش فشار خون و افت قند خون می شوند به سرم زدن در منزل تهران یا مراکز بهداشتی نیاز دارند.

اهمیت انجام تزریق سرم توسط افراد مجرب 

خدمات پرستاری و پزشکی باید حتما توسط فردی متخصص انجام گیرد در غیر این صورت؛ هنگام وصل سرم در خانه مشکلاتی نظیر: کبودی پوست، درد  و از بین رفتن دیواره رگ می شود.
کارشناس پرستاری جهت انجام تزریق سرم در منزل تهران ، سن و جنسیت بیمار را در نظر گرفته و متناسب با آن آنژیوکت های مربوطه را استفاده می کند. اگر بیمار دچار سقوط شود، درمان توسط فیزیوتراپ های ما پیگیری می شود. در اینگونه موارد هنگامی که نیاز به ارائه خدمات وصل سرم در منزل تهران باشد، برای بهبودی حال بیمار و رضایت کامل از خدمات کار درمانی در خانه استفاده می شود. هدف از زدن سرم در خانه : کاهش احساس ناراحتی، بی حالی و ضعف در بیمار می باشد. همچنین پزشک نیز می تواند تزریق سرم در منزل را برای بیمار در اولویت قرار دهد. تزریق سرم در بیمارانی که مبتلا به افت فشار یا قند خون هستند مورد نیاز است. وصل کردن سرم در منزل باید توسط یک متخصص آماده انجام شود. هنگام تزریق سرم در خانه تهران ، پرستار مجرب سن بیمار را بررسی می کند و یکی از انواع تزریق کننده های سرم را (آنژوکت) برای کاهش درد بیمار انتخاب کرده و آن را انجام می دهد.

ما خدمات فیزیوتراپی در منزل و پانسمان زخم در منزل را هم ارائه می کنیم.

نحوه و روش تزریق سرم در منزل یا خانه ، طرز طریقه و نحوه وصل کردن سرم در خانه و منزل ، طریقه و نحوه درست سرم زدن در منزل یا خانه به دست کودکان و بزرگسالان ، نحوه زدن سرم به رگ دست در منزل یا خانه ، آموزش وصل یا تزریق سرم

 

نحوه تزریق سرم در منزل (تزریق داخل وریدی)

وصل سرم در منزل یکی از اصلی ترین خدمات پرستاری در منزل است که اکثر مردم به آن نیاز دارند. همچنین وصل سرم از ابتدایی ترین اصولی است که یک پرستار می آموزد. با این حال مسلط شدن بر تمامی نکات زدن سرم در منزل سخت است و با تمرین مداوم و تجربه اندوزی فراوان هنگام وصل سرم بدست می آید. در این قسمت نکات مهم در مورد روش و نحوه تزریق سرم در منزل تهران یا همان وصل سرم در منزل ارائه می شود.

آشنایی با نحوه تزریق بهترین سرم تقویتی بدن

A. آرام و آماده باشید:

سرم تراپی در منزل بستگی به آمادگی، مهارت و توانایی پرستار دارد. شما حتما باید با مددجو هماهنگ باشید زیرا یک حرکت زود هنگام و عجولانه منجر به اختلال در امر وصل کردن سرم در منزل تهران می شود. مطمئن شوید که بیمار برای رگ گیری هنگام زدن سرم در خانه تهران به اندازه کافی آماده است.

B. اعتماد به نفس خود را به بیمار نشان دهید:

هنگام وصل سرم در خانه تهران، خود را باور داشته باشید. بیمار وقتی اعتماد به نفس شما را هنگام وصل کردن سرم مشاهده کند همکاری می کند.

C. ترس از سوزن در بیمار را بررسی کنید:

سوزن هراسی در هنگام زدن سرم در منزل تهران واکنشی می باشد که اکثرا در نتیجه وصل و تزریق سرم در منزل قبلی وجود دارد. علائم آن مانند: افزایش ضربان قلب ، افزایش فشار خون قبل از وارد شدن نیدل است. هنگام زدن سرم در خانه تهران با اعتماد به نفس و لحنی آرام بخش به بیمار اطمینان دهید. حواستان باشد هنگام وصل سرم، سوزن تا آخرین لحظه در معرض دید نباشد. استفاده از داروهای بی حس کننده موضعی مانند لیدوکائین هنگام وصل کردن سرم در منزل تهران می تواند به کاهش سوزن هراسی کمک کند.

D. اقدامات لازم برای کنترل عفونت را انجام دهید:

یکی از نکات مهم و لازم در سرم زدن در منزل تهران، رعایت اصول اولیه کنترل عفونت است. حتما حین وصل سرم و استفاده از آنژیوکت، از دستکش استفاده کنید. وصل سرم یک روش تهاجمی می باشد و باید از بهترین تکنیک ها برای کنترل عفونت استفاده شود. با استفاده از یک پد الکلی هنگام سرم زدن در منزل تهران ، میکرو ارگانیسم ها به حداقل می رسد.

E. رگ را ارزیابی کنید:

قبل از رگ گیری و وصل سرم، حتما از خوب بودن رگ اطمینان حاصل کنید. فرد بیمار رگ های ضعیف دارد. پس هنگام وصل کردن سرم در منزل تهران استفاده از رگ های پر آب و درست برای رگ گیری مناسب می باشد. بعضی از بیماران به تزریق سرم در خانه تهران نیاز دارند که البته نحوه تزریق سرم در منزل تهران نیز مهم است، اما بدن آنها کم آب است، بنابراین رگ گیری از آن ها چالش برانگیز محسوب می شود.

F. برای پیدا کردن رگ مناسب لمس کنید :
رگ گیری درست یکی از مهمترین نکات مهم در سرم زدن در منزل تهران است. بیشتر از چشم خود به حس انگشتان اعتماد کنید. هنگام زدن سرم در خانه تهران می توانید با لمس کردن یک رگ توسط انگشتان رگ مناسب پیدا کنید. با نگاه نمی توان تاندون و رگ را به طور کامل جهت وصل کردن سرم در منزل تهران تشخیص داد.

G. کانول را به درستی انتخاب کنید:

یکی دیگر از مهمترین نکات مهم در وصل سرم در منزل تهران ، انتخاب آنژیوکت مناسب است. در هنگام انتخاب کانول، نوع تزریق مورد نیاز را حتما در نظر بگیرید. سوزن های بزرگ برای سرم تراپی در منزل مناسب هستند. در حال حاضر تجهیزات پزشکی بدون سوزن به طور گسترده ای جهت کاهش آسیب به  ورید هنگام وصل کردن سرم در منزل تهران به کار می روند.

همچنین از دیگر خدمات مرکز کیان می توان به ویزیت متخصص داخلی در منزل و متخصص ریه در منزل اشاره کرد

تزریق سرم برای بیمار کرونایی ، وصل کردن سرم برای بیماران کرونایی در منزل و خانه ، سرم زدن به بیمار کرونایی در شمال شرق غرب جنوب تهران ، زدن سرم در منزل به بیمار کرونا

سرم تراپی در منزل بیماران کرونایی

تا چند سال قبل خدمات پرستاری مانند تزریق سرم در منزل کمتر انجام می گرفت. اما در ایام کرونا بیشتر مراکز خدمات پرستاری در منزل امکان تزریق سرم در منزل را توسط پرستار برای بیماران کرونایی را امکان پذیر ساخته اند. بیمار کرونایی با دلایل متفاوتی نیاز دارند که وصل سرم در خانه تهران را دریافت کنند از دلایل مهم زدن سرم در منزل تهران می توان: مصرف داروها ، برطرف کردن نیاز انسان به مایعات یا انواع الکترولیت های مختلف بدن نام برد.

نیاز به خدمات پزشک در منزل و پرستاری در همه خانواده ها حس می شود که یکی از آنها تزریق سرم یا وصل سرم در منزل تهران است. از آنجا که انتقال افراد سالمند در خانواده ها امکان پذیر نیست؛ به خدماتی مانند وصل کردن سرم در منزل تهران نیاز دارند. پس شما عزیزان برای استفاده از خدمات تزریق سرم در خانه تهران می توانید با ما تماس گرفته تا در سریع ترین حالت ممکن از خدمات زدن سرم در خانه تان استفاده کنید.
همچنین اگر شخصی نیاز به تزریق سرم تهران یا وصل کردن سرم در منزل تهران داشته و به هر دلیلی نتواند به درمانگاه یا بیمارستان مراجعه کند، می تواند از خدمات تزریق سرم در منزل تهران ما استفاده کرده تا از خطر ابتلا به کرونا نیز جلوگیری کند.

بسیاری از انسان ها هنگامی که تزریق سرم در منزل (وصل سرم در منزل) مطرح می شود می گویند مگر می شود؟ اگر این کار توسط یک پرستار با تجربه و وارد به تزریق سرم در منزل انجام گیرد روند بهبود بیمار زودتر حاصل می شود. به طور کلی می شود نتیجه گرفت که مزایای وصل سرم در منزل به مراتب بیشتر از مراکز درمانی است.

مزایای وصل كردن سرم در منزل

هنگامی که خدمات پزشکی و پرستاری به صورت خصوصی ارائه گردد نتایج بهتری قابل مشاهده است. وصل سرم در منزل تهران نیز از مواردی است که می تواند تخصصی ارائه شود. تعدادی از مهمترین مزایای تزریق سرم در منزل تهران (وصل سرم در منزل) عبارتند از:
• استفاده از تجهیزات استریل و رعایت کردن تمام نکات ایمنی و بهداشتی: زمانی که سرم زدن در منزل انجام شود دیگر نگرانی بابت ابتلای بیمار به کرونا نمی باشد.
• آسایش و راحتی بیمار و همراهان او: حریم خانه و خانواده آرامش خاصی را به بیمار در حین زدن سرم در خانه تهران خواهد داد.
• صرفه جویی در وقت و هزینه: با سرم تراپی در منزل تهران به صورت شبانه روزی علاوه بر وقت؛ در هزینه شما نیز صرفه جویی خواهد شد.

وصل سرم در منزل _ سرم زدن _ زدن سرم _ سرم در منزل تهران ، تزریق سرم در منزل یا خانه

نکات مهم سرم زدن در منزل

پرستار به چند طریق می تواند ناراحتی بیمار را کاهش دهد.

  • انتخاب یک سوزن نوک تیز با طول و قطر مناسب هنگام زدن سرم در منزل تهران.
  • انتخاب محل مناسب تزریق و استفاده از مناطق آناتومیک مناسب برای سرم زدن در منزل تهران.
  • قبل از تزریق محل تزریق را یخ بگذارید تا از شدت درد بکاهد.
  • در حین وصل سرم در خانه تهران ، سوزن را به نرمی و سریع داخل بافت کنید.
  • سرنگ را در حینی که سوزن در بافت است نگهدارید.
  • در هنگام وصل کردن سرم در منزل ، عضلات بیمار را در وضعیت مناسب قرار دهید.
  • توجه مریض را با صحبت کردن از زدن سرم در خانه تهران برگردانید.
  • محل زدن سرم را برای چند ثانیه بعد از تزریق ماساژ دهید.

خدمات ویزیت متخصص عفونی در منزل و ویزیت متخصص قلب در منزل نیز توسط موسسه کیان به شما عزیزان ارائه می شود.

انواع سرم ها ی تزریقی تغذیه ای تقویتی ، قندی نمکی ، نمکی ، تزریق انواع سرم در منزل ، وصل کردن انواع سرم ها پرستاری در خانه ، زدن انواع سرم در منزل ، سرم زدن در خانه

انواع سرم و کاربرد های آن

سرم‌ هایی که در خدمات تزریق سرم در منزل تهران در اختیار هموطنان قرار می گیرد از دو جهت طبقه بندی می‌شوند:

  1. از نظر غلظت
  2. ترکیب مواد شیمیایی.

انواع سرم هنگام وصل کردن سرم در منزل از نظر ترکیب مواد شیمیایی به شرح زیر است:

سرم های نمکی: 

از این نوع سرم‌ها برای بالا بردن فشار خون افرادی که بر اثر شنیدن یک خبر ناگهانی ناگوار ، دچار کاهش و افت فشار خون می‌شوند، در حین سرم زدن در منزل استفاده می گردد. همچنین این سرم ها برای حفظ تعادل مایعات و الکترولیت های بدن هنگام زدن سرم در خانه کاربرد دارند.

سرم نمکی ، تزریق سرم نمکی در منزل یا خانه ، وصل سرم نمکی در خانه ، زدن سرم نمکی در منزل ، سرم زدن در منزل

سرم های قندی:

از مهم‌ترین کاربرد‌های سرم‌ های قندی در هنگام سرم زدن در منزل تهران موارد زیر می باشد:

✔ دفع کردن سم از بدن با وصل سرم در خانه تهران امکان پذیر است.

✔ کاهش دمای بدن با زدن سرم در خانه تهران دنبال می شود.

✔ تامین انرژی کافی بیمار نیز از طریق وصل کردن سرم در منزل تهران ممکن است.

✔ وصل سرم در خانه تهران درد بیمار را تسکین می دهد.

سرم های قندی _ تزریق سرم در منزل شمال تهران . وصل سرم در شمال تهران ، انواع سرم قندی ، موارد مصرف سرم های قندی

سرم های قندی نمکی:

برای تامین الکترولیت ها و مایعات بدن و آب از دست رفته از این سرم ها هنگام تزریق سرم در منزل تهران استفاده می شود.

سرم رینگر لاکتات:

این سرم از الکترولیت های سدیم، پتاسیم، کلسیم، کلر و لاکتات تشکیل شده است و ترکیبی همانند پلاسمای خون انسان را دارا است. وقتی بدن با کاهش مایعات مواجه می شود این سرم بر تمامی سرم ها هنگام سرم زدن در منزل تهران ارجحیت دارد به طور معمول این سرم برای جبران مایعات و الکترولیت‌ های از دست رفته بدن ، به خصوص قبل و بعد از جراحی‌ها، توسط پزشکان برای بیماران در وصل کردن سرم در منزل تهران تجویز می‌گردد.

سرم رینگر لاکتات_ تزریق سرم در منزل تهران . تزریق سرم رینگر لاکتات در خانه

سرم مانیتول 

سرم مانیتول را برای تنظیم تعادل مایعات بدن که در اثر : سوختگی ، بیماری های قلبی ، مشکلات کلیوی و فشارخون بهم خورده است تجویز می کنند. شما می توانید انواع سرم ها را با خدمات وصل سرم در منزل تهران دریافت کنید. 

سرم مانیتول ، تزریق سرم در منزل ، وصل سرم در منزل _ سرم زدن ، زدن سرم مانیتول در خانه

سرم هماکسل 

تزریق این سرم در درمان موقعیت هایی مثل : خونریزی ، اسهال و استفراغ شدید و سوختگی در منزل کاربرد دارد از استخوان گاو نر ساخته شده است و شرایط ویژه ای از جمله نگه داری در یخچال دارد.

سرم هیدروکلوراید سدیم

این سرم،سرمی است که برای جایگزین مایعات استفاده میشود. بیمارهایی که در اثر جراحی و یا بیماری های دیگر آب بدن خود را از دست داده اند استفاده میشود.

سرم پروئینی 

این سرم ها پروتئین مورد نیاز بدن را تامین میکنند.

اهداف تزریق سرم

نمی توان بدون اینکه هدف تزریق سرم را دانست از سرم مخصوص آن استفاده کرد. آیا می دانید که سرم نرمال سالین شستشو با نرمال سالین وریدی از لحاظ فیلتراسیون متفاوت هستند؟ پس ، اینکه پرستار بدانید برای چه بیماری وارد خانه شده و باید تزریق سرم را انجام دهد مهم می باشد تا بتواند سرم مرتبط با آن را همراه خود داشته باشد.

تزریق سرم شیمی درمانی در منزل

نام شیمی درمانی برای همگان آشناست. اما درد آن نه ! موسسه کیان با اعزام پرستار مجرب در امر رگ گیری به منزل این بیماران سعی نموده تا اندکی از مشکلات آنان را در یافتن دارو و سرم یا خستگی ناشی از جابه جایی در سطح شهر کم کند. زدن سرم در منزل برای درمان سرطان ها ، بد خیمی ها و درد ناشی از سرطان ها نیز کاربرد دارد.برای تزریق سرم در منزل یا مراکز درمانی به جهت شیمی درمانی سه روش وجود دارد. پس ، علاوه بر مهارت پرستار در امر رگ گیری ، نیاز به علم او در آشنایی با هر سه روش زدن سرم شیمی درمانی است که پرستاران ما آماگی کامل دارند تا وصل سرم در منزل را به هر سه طریق برای شما انجام دهند.

عبارتند از:

  •  تزریق ممتد سرم شیمی درمانی ( از دستگاه تزریق سرم در منزل استفاده می شود و زمان لازم را باید یک تا چند روز در نظر بگیرید.
  • تزریق آهسته سرم شیمی درمانی ( دارو با سرم مخلوط شده به طور همزمان وارد بدن می شوند. زمان مورد نیاز برای آن از چند دقیقه تا چند ساعت متغیر می باشد.)

وصل سرم در منزل تهران_ سرم زدن _ زدن سرم تهران _ سرم در منزل تهران _ تزریق سرم در منزل تهران ، وصل کردن سرم در خانه در دوران بارداری یا برای سالمندان و کودکان تهران_ تزریق شبانه روزی سرم در منزل تهران

تزریق سرم در منزل تهران

کلانشهر تهران با جمعیت انبوه و شمار زیاد وسایل نقیله در همه گیری کرونا دست یابی به درمان را با مشکل مواجه کرده است. آلودگی هوا ، ترافیکهای سنگین و شبانه روزی نبودن مطب ها موسسه کیان را برآن داشت خدمات تزریق سرم در منزل تهران را به ساکنان آن ارائه دهد. وصل کردن سرم در منزل تهران فقط مختص به شهر تهران نیست . بهترین پرستاران با بروزترین تجهیزات به اقصی نقاط تهران برای انجام زدن سرم در منزل تهران اعزام خواهند شد. خدمات سرم زدن در منزل تهران در مناطق زیر ارائه می گردد :

گر ساکنان شهر قدس خواستار وصل و تزریق سرم در خانه شبانه روزی تهران هستند موسسه کیان با بهترین پرستاران آن را ارائه می دهد. ساکنان رباط کریم می توانند تزریق شبانه روزی سرم در خانه تهران را با پرسنل دانش آموخته دانشگاهی امتحان کنند. زدن سرم توسط پرستاران مجرب در اختیار ساکنان پاکدشت قرار خواهد گرفت. ملارد می تواند مقصد پرستاران ماهر برای ارائه خدمات وصل و تزریق شبانه روزی سرم در خانه تهران باشد.

ساکنان قرچک می توانند دریافت دارو های خود را از طریق خدمات تزریق سرم شبانه روزی در خانه تهران دنبال کنند. افراد ساکن ورامین در صورت نیاز به تزریق سرم در منزل تهران به پرستاران متهعد موسسه کیان می توانند اعتماد کنند. ساکنان منطقه قیام دشت برای زدن سرم در تهران می توانند به ما اعتماد کنند. موسسه کیان انجام وصل سرم در منزل تهران را برای ساکنان بهارستان در نظر گرفته است. سرم تراپی در خانه تهران برای ساکنان صفادست با بهترین کیفیت ارائه می گردد.

پیشوا از جمله مناطقی است که وصل و تزریق شبانه روزی سرم در خانه تهران را دریافت می کنند. زدن سرم تقویتی در منزل تهران برای ساکنان منطقه اندیشه توسط پرستاران مجرب انجام می شود. اهالی فشم می توانند وصل و تزریق شبانه روزی سرم برای بیماران کرونایی را از طریق ما پیگیری کنند. شمشک از جمله مناطقی است که سرم تراپی در خانه شبانه روزی تهران را با پرستاران زبده دریافت می کند. 

سرم زدن شبانه روزی در منزل تهران با بهترین پرستاران در اختیار ساکنین حسن آباد قرار می گیرد. موسسه کیان آماده ارائه خدمات وصل سرم در منزل شبانه روزی تهران در نصیر شهر می باشد. اهالی گرامی صالحیه در صورت نیاز به تزریق سرم تقویتی در منزل شبانه روزی تهران می توانند آنرا از موسسه کیان بخواهند. سرم تراپی در منزل تهران در منطقه کیلان نیز انجام می شود.

تزریق سرم در منزل و خانه شمال تهران - وصل کردن سرم در منزل یا خانه شمال تهران _ زدن سرم در منزل و خانه شمال تهران _ سرم زدن در منزل یا خانه شمال تهران

تزریق سرم درمنزل در شمال تهران

انجام خدمات تزریق سرم در منزل در شمال تهران با ارسال نیروی پرستار مجرب و رعایت کامل بهداشت توسط مرکز کیان انجام میشود.

(شما میتوانید در صورت نیاز با شماره های موجود در سایت یا با کلیک روی لینک بالا تماس بگیرید و از ما در خواست اعزام نیرو فرمایید.)

سرم در خانه _ وصل سرم در خانه _ سرم تراپی در خانه

تزریق سرم در منزل غرب تهران

“خدمات تزریق سرم در منزل با بهره‌ گیری از تکنولوژی پیشرفته و تجهیزات حرفه‌ ای در تمامی مناطق غرب تهران ارائه می‌شود. گروهی از پرستارها و پزشکان مجرب و با تجربه، با استفاده از تجهیزات مدرن در خدمت شما هستند. این خدمات علاوه بر رفاه و آسایش شما، به دلیل پیشگیری از بروز عوارض جانبی پس از تزریق نیز بسیار مفید هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو وقت با ما تماس بگیرید.

و یا اینکه بر روی لینک روبه رو کلیک کنید: تزریق سرم در منزل غرب تهران

تزریق سرم در منزل شرق تهران

انجام انواع خدمات تزریق سرم در منزل شرق تهران بصورت 24 ساعته و شبانه روزی همراه با پرستار مجرب و حرفه ای و رعایت تمامی نکات بهداشت در صورت نیاز با تماس بر روی شماره های سایت یا با کلیک بر روی لینک بالا خدمات خود را از ما درخواست نمایید.

تزریق سرم در منزل جنوب تهران

انجام خدمات تزریق سرم در منزل جنوب تهران بصورت حرفه ای و بارعایت استاندارد های بهداشتی در تمای مناطق جنوب تهران توسط مرکز کیان انجام میشود در صورت نیاز به لینک بالا کلیک کنید.

تزریق سرم تقویتی شبانه روزی 

افرادی که بدن ضعیفی دارند یا از سیستم ایمنی ضعیف رنج می برند برای دریافت سرم تقویتی می توانند از طریق خدمات تزریق شبانه روزی سرم در خانه اقدام کنند. وصل سرم در منزل به صورت vip برای بانوان باردار ، سالمندان ، افراد کم توان و… انجام می شود..

تزریق سرم در اومیکرون

انجام تزریق سرم در خانه به کاهش بیماری های تنفسی کمک می کند. هم زمان ؛ وصل کردن سرم برای افراد مشکوک به اومیکرون یا کرونا در داخل قرنطینه خانگی, امنیت سایرین را تضمین خواهد کرد. ضمن اینکه از ابتلا به سویه های جدید و تلفیق بیماری ها با تزریق سرم در منزل به صورت شبانه روزی جلوگیری می شود. بیماران مبتلا به اومیکرون که با اسهال و استفراغ مواجه اند با زدن سرم می توانند از افت قند و فشار خون خود جلوگیری کنند زیرا دریافت سرم در منزل موجب افزایش آب و الکترولیت های بدن می شود. اینکار را به یک موسسه معتبر بسپارید زیرا سرم زدن نیازمند مهارت و تخصص است. پرستاری که برای این هدف مراجعه می کند باید حسن خلق داشته باشد و آن را با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام دهد.

تزریق دگزامتازون داخل سرم

شاید بارها نام دگزامتازون را شنیده باشید و بخواهید از نحوه تهیه یا تزریق دگزامتازون به بدن بخصوص از طریق ورود دارو داخل سرم بدانید. در درجه اول برای تهیه انواع دارو یا سرم بخصوص دگزامتازون می توانید روی موسسه کیان حساب کنید.

موسسه شبانه روزی کیان ، مرکز خدمات پرستاری ، خدمات پزشکی ، خدمات درمانی ، درمان خانگی ،

نحوه برقراری ارتباط

برای دریافت خدمات مربوط به تزریق سرم توسط موسسه شبانه روزی کیان کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و به سوالات کارشناسان درباره سن ، شرایط جسمی ، مکان و نوع خدمات درخواستی پاسخ دهید. بعد از موافقت شما درباره زمان رسیدن نیروی اعزامی ، قیمت و هزینه تمام شده ی سرم در منزل ؛ از شما خواسته می شود آدرس خانه یا محل مورد نظرتان را از طریق پیامک یا لوکیشن واتساپ به شماره های خواسته شده ارسال کنید. بعد از هماهنگی های صورت گرفته با نزدیک ترین نیرو ها پرستار مجرب در زمان مقرر جهت زدن سرم در منزل شما خواهد بود. 

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on facebook
Share on email
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on pinterest

7 پاسخ

  1. سلام
    ممنون برای برخورد بی نظیر پرستار و پرسنل کیان
    من از خدمات تزریق سرم استفاده کردم و از همه نظر رضایت کامل دارم

  2. سلام
    از زحمات شما و پرستار خوب و مهربونتون خانم دلبری تشکر میکنم.
    خانم من سخت میشه بهش سرم زد ولی خانم دلبری با مهارت خیلی عالی که داشتند طوری سرم زدن که اصلا همسر من متوجه نشد. خدا بهشون سلامتی بده که ما رو راحت کرد از بس التماس میکردیم به خانمم که بیا سرم بزن.

  3. سلام خسته نباشید
    خواستم از این پرستاری که واسه زدن سرم فرستادید تشکر ویژه بکنم. اسمش رو نمی دونم اما کارش عالی بود. اینقدر که کارش خوب بود ما حواسمون به پرسش هاش و راهنمایی هاش رفت یادمون رفت اسمش رو بپرسیم.
    خداییش رفتیم بیمارستان ،دکتره این همه پیگیر علائم و درمان ما نبود که پرستار حواس جمع به شوهرم رسیدگی کرد.

  4. سلام همیشه خانم دلبری زحمت انما بیمار ما رو میکشن و فوق العاده خوب تخلیه می‌کنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.