غرب تهران

02188590855

شمال و شرق تهران

02122096805

جهت اعزام زیر ۴۵ دقیقه پرستار و پزشک تماس بگیرید

سایر مناطق تهران

موسسه پزشکی و پرستاری کیان آرامش و سلامتی را ارمغان می‌آورد.

موسسه کیان

فروش و اجاره انواع تجهیزات پزشکی

اجاره تجهیزات پزشکی (در منزل + شبانه روزی)

اجاره تجهیزات پزشکی تنها یکی از خدمات درمان در منزل موسسه شبانه روزی کیان است که به دلیل وجود شعب مختلف در سطح کلانشهر تهران با سرعت بالای ارسال و پشتیبانی همراه است. تمامی تجهیزات درمانی و پزشکی که برای بیماران بستری در منزل مد نظر پزشک و اطرافیان بیمار باشد توسط این مرکز ارائه می گردد. شما می توانید ضمن مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب کیان جهت خرید و اجاره دستگاه های پزشکی از سایر خدمات نیز مانند اعزام پرستار همراه بیمار به منزل بهره مند شوید.

در صورت نیاز کلیک کنید: ویزیت متخصص قلب در منزل 

فروش و اجاره انواع تجهیزات پزشکی

امروزه با توجه به پیشرفت علم پزشکی نقش تجهیزات پزشکی در درمان و تشخیص بیماری ها غیر قابل انکار می باشد. لذا موسسه خدمات پرستاری کیان این امر را دنبال می کند که همیشه کامل ترین و به روز ترین تجهیزات پزشکی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.
انواع تجهیزات پزشکی مورد نیاز در موسسه خدمات پرستاری کیان موجود است که شما عزیزان با یک تماس ساده می توانید از شرایط فروش یا اجاره تجهیزات پزشکی و یا حتی اجاره دستگاه اکسیژن ساز مطلع شوید. تجهیزات پزشکی موجود شامل انواع تجهیزات بیمارستانی ، درمانگاهی و اتاق عمل است که با توجه به نیاز و درخواست شما عزیزان فروش یا اجاره داده می شود.
انواع تجهیزات پزشکی در مرکز خدمات سلامتی در منزل کیان جهت استفاده بیماران و سالمندان موجود است.
با یک تماس می توانید علاوه بر دریافت مشاوره از کارشناسان و مشاوران و پرستاران موسسه خدمات پرستاری کیان تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران خود را خرید یا اجاره نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن تجهیزات پزشکی سفارش داده شده برای شما ارسال می گردد. لازم به ذکر است امکان ارسال تجهیزات پزشکی به شهرستان ها هم وجود دارد.

تجهیزات اتاق عمل

ICU _ CCU
ونتیلاتور ، بای پپ ، سی پپ ، اکسیژن ساز ، کپسول اکسیژن ، مانومتر ، مانیتورینگ ، پالس اکسیمتری ، تخت بیمارستانی برقی و دستی ، دستگاه فشارخون دستی و دیجیتالی ، دستگاه قند خون و گلوکومتر ، ایزی گلوکو ، ساکشن ، ترمومتر ، تب سنج 

دستگاه اکسیژن ساز (Oxygen Concentrator) چیست؟

دستگاه اکسیژن ساز یا همان تغلیظ کننده (غلیظ کننده) اکسیژن یکی از مهمترین و ضروری ترین وسایل پزشکی خانگی می باشد که اکسیژن مورد نیاز بیماران را (بیمارانی که سطح اکسیژن یا SPO2 خون شان پایین است) با تغلیظ کردن هوای محیط به اکسیژن خالص به طور مستمر تامین می کند.
توجه به این نکته حائز اهمیت می باشد که استفاده از دستگاه اکسیژن ساز بسیار ساده بوده و نیاز به تخصص ویژه ندارد. امروزه با توجه به پیشرفت روزافزون فن‌آور ها، تکنولوژی های جدیدی گوی سبقت را در اختیار دارند که دارای ویژگی‌های خاصی همچون نداشتن اثرات تخریبی زیست محیطی و انواع آلودگی ها باشند همچنین از نظر اقتصادی دارای ارزش افزوده بالاتر باشند.

یکی از فن‌آوری های جدید در سیستم اکسیژن‌سازی روش (PSA(Pressure swing adsorption می باشد نقش اصلی را در این سیستم ، ترکیبی به نام زئولیت بازی می‌کند که دارای هزاران ویژگی منحصر به فرد می‌باشد.هوایی که ما تنفس می کنیم شامل ۷۸% نیتروژن و ۲۱% اکسیژن و ۱% گازهای دیگر می باشد.
دستگاه اکسیژن ساز با کمپرس کردن هوای داخل اتاق به مخازن زﺋولیت، نیتروژن موجود در آن را تحت شرایطی خاص (بر اساس اصل جذب سطحی نوسانی در فشار مشخص) جدا کرده و اکسیژن خالص مدیکال (پزشکی) بالای ۹۵% را در اختیار بیمار قرار می دهد. اغلب پزشکان مقدار اکسیژن مورد نیاز بیماران را با واحد لیتر در دقیقه (L/m (Liter Per Minute در نسخه بیماران تجویز می کنند.

انواع دستگاه اکسیژن ساز خانگی:

دستگاه اکسیژن ساز به دو صورت ثابت و قابل حمل (پرتابل) برای کاربردهای مختلف موجود می باشند.

اکسیژن ساز ثابت

اکسیژن ساز ثابت یا به اصطلاح اکسیژن ساز خانگی در ظرفیت های ۳ و ۵ و ۸ و ۱۰ لیتر در دقیقه تولید و عرضه می گردند (منظور از ۳ یا ۵ لیتر در دقیقه، ماکزیمم حجم و فلوی تولیدی دستگاه اکسیژن ساز می باشد) که اکسیژن مورد نیاز بیماران را به صورت سیستم پیوسته یا Continuous تولید می کنند.
با توجه به اینکه اکثر اکسیژن سازهای خانگی چرخ دارند جابجایی آنها از اتاقی به اتاق دیگر به راحتی امکان پذیر می باشد. همچنین بیماران می توانند با استفاده از سوند اکسیژن های بلند به راحتی در منزل تحرک داشته باشند.

اکسیژن ساز قابل حمل

نوع دیگر اکسیژن ساز قابل حمل یا به اصطلاح اکسیژن ساز پرتابل می باشند که جهت استفاده بیماران در بیرون از منزل در ظرفیت های ۲ و ۳و ۵ لیتر در دقیقه تولید و عرضه می گردند که اکثراً اکسیژن مورد نیاز بیماران را به صورت سیستم Impuls تولید می کنند.
در این سیستم از سنسورهای فشار بسیار حساس داخل دستگاه استفاده شده است که دم و بازدم بیمار را تشخیص داده و در هنگام دم اکسیژن را خارج و در هنگام بازدم آن را قطع می نماید این تکنیک موجب صرفه جویی در مصرف انرژی دستگاه می گردد.

تفاوت این نوع اکسیژن ساز با نوع خانگی آن در اندازه و وزن دستگاه و نیز مجهز بودن به باتری شارژی داخلی می باشد در صورت متصل بودن به برق ۲۲۰ ولت شهری و یا ۱۲ ولت فندکی اتومبیل باتری شارژی داخل دستگاه شارژ می شود تا در مواقع مورد نیاز ، برق دستگاه را تامین نماید.
موسسه خدمات پرستاری کیان آماده هر گونه فروش یا اجاره تجهیزات پزشکی و هرگونه فروش یا اجاره دستگاه اکسیژن ساز به شما عزیزان است.تجهیزات پزشکی ، اکسیژن ساز ، اجاره تجهیزات پزشکی ، اجاره دستگاه اکسیژن ساز ، دستگاه اکسیژن ساز ، دستگاه دیالیز ، اجاره دستگاه فتوتراپی

اجاره دستگاه زردی نوزاد

از این پس ، اجاره دستگاه فتوتراپی یا زردی نوزاد با موسسه شبانه روزی کیان امکانپذیر شده است. به روزترین و مدرنترین تجهیزات پزشکی اعم از مهتابی یا دستگاههایی با نور آبی و فلورسنت در اختیار شما خواهند بود. هزینه اجازه یا قیمت دستگاه زردی نوزاد یا پتوی فتو تراپی به مدت زمان درخواست شما بستگی دارد. ضمن اینکه تکنسین های مجرب سعی می کنند تمام نکات مهم و آموزش های لازم جهت کار با دستگاه را برای استفاده شبانه روزی به والدین دهند.

بیشتر بخوانید: درمان زردی نوزاد در منزل 

هرگونه دستگاه و خدمات های پزشکی خواستید مرکز خدمات سلامتی در منزل کیان در اختیاز شما عزیزان میباشد.

اجاره انواع تخت ها

موسسه کیان با ارائه خدمات تجهیزات پزشکی راحتی را برای شما به ارمغان آورده است .

تخت برقی 

تخت برقی (TSN) تختی است که دارای دو قسمت بوده که به کمک یک موتور برقی با استفاده از ریموت کنترلی در ارتفاع و شیب های مختلف تنظیم میشود . این نوع تخت ها برای بیمارانی مناسب است که بستری بوده و یا مدت زیادی در بستر هستند .

تخت مکانیکی 

این نوع تخت ها یکی از تخت های ساده بیمارستانی میباشد. این نوع تخت ها برای بیمارانی که در منزل باید در استراحت باشند بسیار مناسب بوده. این تخت ها دارای اهرم دستی هستند که در زاویه های مختلف قابل تنظیم میباشد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on facebook
Share on email
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on pinterest