غرب تهران

02188590855

شمال و شرق تهران

02122096805

جهت اعزام زیر ۴۵ دقیقه پرستار و پزشک تماس بگیرید

سایر مناطق تهران

موسسه پزشکی و پرستاری کیان آرامش و سلامتی را ارمغان می‌آورد.

موسسه کیان

پرستار سالمند در منزل توسط کادر مجرب با قیمت مناسب

پرستار سالمند در منزل

پرستار سالمند در منزل کیان

سالمندان عزیز نیاز بیشتری به رسیدگی و توجه نسبت به سایر افراد درگیر با مشکلات سلامتی دارند. مراقبت از سالمند در منزل نیازمند یک پرستار با روحیه بسیار بالا ، صبور ، مسلط، با تجربه ، خلاق و پیگیر در بازتوانی سالمند است. مرکز خدمات سلامتی در منزل کیان ضمن دریافت ضمانت نامه و مدارک تحصیلی معتبر ؛ هنگام گزینش و جذب پرستاران تمام ویژگی های اخلاقی و مهارتی گفته شده را لحاظ می کند. این مرکز با داشتن مجوز و تاییدیه از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قادر به اعزام پرستار به صورت شبانه روزی می باشد پس در صورت نیاز به پرستار سالمند در منزل بصورت شبانه روزی مرکز کیان آماده به ارسال نیرو در هر ساعت از شبانه روز میباشد.

پرستار سالمند در منزل

وظایف پرستار سالمند در منزل

تعویض سوند سالمند

عوامل متعددی باعث انسداد مسیر خروج ادرار می شوند برای خارج کردن ادرار از مثانه از سوند ادراری استفاده می شود به کارگیری و یا تعویض سوند در منزل نیازمند مهارت و تجربه زیاد است بدین جهت بدون نگرانی از پرستار سالمند در منزل بهره ببرید.

تزریق دارو به سالمند

برای نگهداری از سالمند در منزل گاها نیاز به تزریق سرم هست. پرستار سالمند در خانه با توجه به دغدغه های شما و رعایت حساسیت های که سالمند دارد مواد مغذی ، دارو و…را از طریق تزریقات وارد بدن سالمند می کند.

ساکشن معده در منزل

برای خارج کردن مایعات اضافی بدن ، ناشی از جراحی و یا گاها برای گشودن راه تنفسی افراد از ساکشن استفاده می شود اگر توان خروج از منزل را ندارید ساکشن سالمندان در منزل را از طریق  موسسه شبانه روزی کیان دنبال کنید.

پانسمان زخم سالمند

تعویض غیراصولی پانسمان زخم در منزل ، موجب آسیب به سالمند می شود اگر سالمند نیاز به پانسمان یا تعویض آن دارد ، پرستار سالمند مناسبترین نوع پانسمان را با توجه به نوع زخم و میزان آن انتخاب و انجام می دهد.

اطلاعات مورد نیاز قبل از تماس

۱. نام و نام خانوادگی

۲. حساسیت دارویی

3. بیماری زمینه ای

4. توان حرکتی

5. جنسیت

6. سن

اطلاعات تماس

ویژگی خدمات پرستاری سالمندان در منزل کیان

همیشه مشورت و تحقیق درباره خدمات درخواستی به گرفتن نتایج بهتر ختم می شود. اکنون به معرفی برخی شاخص های مثبت موسسه شبانه روزی کیان در هنگام ارائه خدمات پرستاری از سالمند در منزل تهران می پردازیم که عبارتند از : 

دارای مجوز رسمی 

کلیه فعالیت های این مرکز از جمله ارائه خدمات مراقبت از سالمندان در منزل تهران با مجوز رسمی از وزارت بهداشت بوده و قانونی می باشد.

پرستاران آقا و خانم

با توجه به مسائل اجتماعی ، عرفی و روانپزشکی برای آسایش روان بیمار سعی می شود که پرستاران خانم و آقا برای نگهداری ومراقبت از سالمند اعزام گردند.

تعرفه قیمت پرستار سالمند در منزل کیان

اگر بنا به نیازتان تصمیم برای به کارگیری و استخدام پرستار سالمند در منزل گرفتید ممکن است درباره تعرفه قیمت آن پرسشی داشته باشید .باید گفت: هزینه استخدام پرستار سالمند در منزل کیان بسته به نوع خدمات (مراقبت _ انواع تزریقات _ ساعتی یا شبانه روزی بودن پرستار _ وضعیت جسمانی سالمند _ جنسیت پرستار _  انواع تعویض ) و نوع پرستاری که انتخاب می کنید اعم از مراقب ، بهیار ، پرستار متفاوت است. اما اطمینان داشته باشید نرخ قیمت پرستار سالمند در منزل کیان متناسب با خواست و نیاز شما خواهد بود. موسسه خدمات پرستاری کیان به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما درباره نحوه ارائه خدمات پرستاری سالمند می باشد.

مراقب

 اگر سالمند عزیز در صحت و سلامت کامل جسمانی باشند و فقط برای انجام اموری از قبیل : کارهای خانه ،اهمیت به فراغت سالمند و….نیاز به پرستار در منزل حس شود و تخصص پزشکی نیاز نباشد، شما می توانید از مراقب بهره ببرید.

اکنون به بررسی خدماتی که هر یک از این افراد تحت عنوان پرستار سالمند در منزل ارائه می دهند می پردازیم. 

وظایف مراقب در پرستاری از سالمند

+) در حوزه روحی و امید افزایی

مراقب با ایجاد ارتباط صمیمی ، صادقانه توام با احترام بین خود و سالمند گرامی باعث می شود سالمند عزیز کمتر در معرض افسردگی‌ دوران سالمندی قرار بگیرد. 

+) پرستاری سالمند در حوزه اوقات فراغت 

نگهداری از سالمند در منزل می تواند با هماهنگی بین پرستار سالمند و فرد (سالمند _اعضای خانواده ) شامل برنامه های تفریحی و اجتماعی شود. بردن به پارک و گردش یکی دیگر از فعالیت های پرستار سالمند در منزل است. همچنین  سالمند می‌تواند با استفاده از تماشای فیلم همراه با پرستار در خانه ، کتاب‌خوانی ، تماشای آلبوم ‌های قدیمی ، حل جدول ، مرور خاطرات شیرین اوقات فراغت خود را پر کند.

+) در حوزه خدمتکاری در منزل

مراقب یا همان پرستار سالمند در منزل ، کارهای خانه را برای سالمندان انجام می‌دهد. از جمله می توان : پخت غذا متناسب با رژیم غذایی سالمند ، نظافت منزل ، شستن ظرف _ لباس ، پذیرایی از میهمانان ، جابه جایی غیر تخصصی سالمند ، امور شخصی سالمند (استحمام _ سلمانی مو ها_ در صورت نیاز غذا دادن به بیمار _ درصورت نیاز پوشک کردن سالمند) را برای پرستار سالمند در منزل برشمرد.

+) درحوزه امور اداری و مالی 

مراقب باید با هماهنگی خانواده سالمند و درخواست کتبی آنان اقدام به انجام امور مالی سالمند کند. این اقدامات شامل خرید مایحتاج منزل ، پرداخت شارژ ساختمان ، امور بانکی ، پرداخت قبوض و….است.

+) نگهداری از سالمند در منزل در حوزه درمانی

در صورت استفاده سالمند از داروهای تجویزی توسط پزشک ، پرستار سالمند در منزل وظیفه دارد داروها را طبق زمانبندی پزشک ،در اختیار سالمند محترم قرار دهد اگر سالمند فراموشی دارد یا دارو تزریقی است مراقب ، باید از دریافت دارو توسط بدن سالمند اطمینان یابد.خود مراقب این ترزیقات را انجام نمیدهد اما با اطلاع رسانی به پزشک از او کمک می طلبد وظیفه دیگر مراقب( پرستار سالمند در منزل )، بسته به نیاز سالمند ، گرفتن فشارخون یا قند خون به صورت روزانه یا هفتگی می باشد.

بهیار 

بهیار یا پرستار ، فردی میباشد که در حوزه بهداشت و درمان فعالیت می‌کند و به نظارت ، مراقبت ، درمان و ارائه خدمات بهداشتی به بیماران و افراد محتاج می‌پردازد. بهیاران در بیمارستان‌ها ، مراکز بهداشتی،  داروخانه‌ها ، مراکز تحقیقاتی و سایر موسسه ها بهداشتی فعالیت می‌کنند. وظایف بهیاران شامل تهیه و نگهداری ابزار و وسایل پزشکی ، نظارت بر وضعیت بیمار ، اجرای دستورات پزشک و انجام پروسه‌ های پزشکی مانند تزریق و خون‌ گیری میباشد.

در صورتی که سالمند علاوه بر مراقبت و نگهداری در کارهای منزل ، نیاز به خدمات درمانی ابتدایی مثل گرفتن فشار خون ، قند خون و یا امثال این فعالیت ها داشته باشد، پیشنهاد ما به شما انتخاب بهیار می باشد.

وظایف بهیار در پرستاری از سالمند 

• داشتن توانایی کنترل احساسات در پرستاری سالمندان 

توانایی تصمیم گیری سریع و خردمندانه در شرایط اضطراری ، دردناک و بغرنج

• داشتن مهارت ارتباطی در نگهداری سالمند

• صبور بودن در مراقبت از سالمند در منزل

گوش دادن به درد و دل های سالمند_ اگر متقاضی خدمات اطمینان پیدا کند که توسط بهیار درک می شود همه ی درد ها ، مشکلات و نگرانی های خود را با او درمان می گذارد لذا بهیار با استفاده از این فرصت می تواند نیازهای او را بهتر شناسایی کرده و خدمات رسانی کند.

پرستاری سالمند توسط بهیار نیاز به انعطاف زیادی دارد زیرا داشتن شیفت های طولانی و ساعات کاری شبانه روزی مستلزم صبور بودن زیاد است.

• داشتن دقت بالا در پرستاری از سالمندان در منزل _ زیرا کم توجهی یا فراموشکاری جزئیات توسط بهیار می تواند به فاجعه منجر شود.

• دارا بودن قدرت بدنی بالا در پرستاری _ جابه جایی سالمند و خدمات رسانی شبانه روزی نیاز به استقامت بدنی بالا دارد سبک زندگی سالم در این امر به بهیار کمک  می کند.

پرستار 

سالمندانی که قدرت حرکتی ندارند یا به دستگاه های پیشرفته پزشکی متصل هستند برای انجام اموری همچون وصل و تعویض سوند ، ساکشن ، ثابت نگه داشتن علائم حیاتی و بالینی ، تنقیه ، تزریق سرم در منزل و… که نیاز به فراگیری علوم دانشگاهی و تجربه بیمارستانی دارد از پرستار سالمند در منزل استفاده می کنند.

پرستار سالمند در منزل تهران 

برای دسترسی به پرستار سالمند در منزل تهران به این نکته توجه داشته باشید که تهران یک کلان شهر بسیار بزرگ است و برای خدمات رسانی سریع به کمک شما نیاز است شما میتوانید با آدرس دهی مطلوب و دقیق پرستار سالمند در منزل تهران  را در یافتن مسیر و مقصد یاری کنید.

خدمات گسترده و وظایف  پرستار سالمند در منزل تهران در قسمت بالای مقاله ذکر شد در صورت تمایل با مرکز شبانه روزی کیان تماس بگیرید و جهت نگهداری از سالمند در منزل درخواست اعزام پرستار سالمند در منزل را دهید.

پرستار سالمند در منزل شمال تهران

اگر شما ساکن مناطق زیر هستید برای درخواست پرستار سالمند درمنزل شمال تهران، میتوانید اقدام کنید: زعفرانیه، ازگل، تجریش، فرشته، فرمانیه، کاشانک، قیطریه، سوهانک، جماران، آجودانیه، اوین، دارآباد، شهرک نفت، شهرک محلاتی، ولنجک، امام‌زاده قاسم، کامرانیه، باغ فردوس، نیاوران، الهیه و … 

در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی شده و پرستار سالمند درمنزل شمال تهران اعزام می شوند. ضمنا ما قادر به ارسال دستگاه اکو و نوار قلب همراه با پزشک مجرب به منزل تان برای ارائه خدمات نوار قلب در منزل هستیم.

مرکز خدمات پرستاری کیان بهترین و مسئولیت پذیرترین پرستار سالمند در منزل شمال تهران را در کمترین زمان ، جهت نگهداری از سالمند در منزل در اختیار شما قرار می دهد ما شرح وظایف پرستار سالمند در منزل شمال تهران را برای شما در قسمت اوایل مقاله ذکر کردیم تعهد به سخن از اخلاق بانیان این موسسه است تامین رضایت شما هدف و سرلوحه ی تلاش ماست.

پرستار سالمند در منزل شهرک غرب و سعادت آباد

افرادی که به پرستار سالمند در منزل شهرک غرب و سعادت آباد جهت نگهداری از سالمند در منزل  نیاز دارند، نباید نگرانی بابت اعزام نیروی پرستاری سالمند داشته باشند، این افراد به راحتی می توانند با مرکز شبانه روز کیان تماس بگیرند و از آنان برای پرستار سالمند در منزل شهرک غرب و سعادت آباد درخواست کنند در کمترین زمان  پرستار سالمند مجرب و با اخلاق اعزام می شود.

مرکز خدمات پرستاری کیان بهترین ومسئولیت پذیرترین پرستار سالمند در منزل شهرک غرب و سعادت آباد را در کمترین زمان ،در اختیار شما قرار می دهد ما شرح وظایف پرستار سالمند در منزل شهرک غرب و سعادت آباد را برای شما در قسمت اوایل مقاله ذکر کردیم تعهد به سخن از اخلاق بانیان این موسسه است تامین رضایت شما هدف و سر لوحه ی تلاش ماست. درخواست اعزام آمبولانس خصوصی را از طریق موسسه کیان دنبال کنید در اسرع وقت مقابل درب منزل شما خواهند بود.

مزایای استخدام پرستار سالمند در منزل

با افزایش سن ، حتی اگر بیمار نباشید از سستی بدن و کاهش توان جسمانی رنج می برید. استخدام پرستار سالمند در منزل ، یکی از راه هایی است که به گذراندن ایمن دوران سالمندی کمک می کند.

پرستار سالمند در منزل

پرستار سالمند در منزل ولنجک و زعفرانیه و الهیه

اگر شما ساکن ولنجک باشید یا زعفرانیه یا الهیه، برای پرستاری از سالمندان در منزل در هر ساعت از شبانه‌روز که اراده کنید، می توانید جهت اعزام و استخدام آن اقدام به تماس با موسسه شبانه روزی کیان کنید و مطمئن باشید که در سریع‌ترین زمان برای پرستاری و نگهداری از سالمند ، پرستار در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

مرکز پرستاری کیان بهترین و مسئولیت پذیرترین پرستار سالمند در منزل ولنجک و زعفرانیه و الهیه را در کمترین زمان ، در اختیار شما قرار می دهد ما شرح وظایف پرستار سالمند در منزل ولنجک وزعفرانیه والهیه  اعم از مراقب ، بهیار ، پرستار سالمند را برای شما در ابتدای مقاله ذکر کردیم تعهد به سخن از اخلاق بانیان این موسسه است تامین رضایت شما هدف و سرلوحه ی تلاش ماست. اگر به انجام تزریقات در منزل نیاز داشتید با ما تماس بگیرید.

جردن و فرمانیه و آجودانیه

تمام کسانی که ساکن در مناطق جردن، فرمانیه و آجودانیه،هستند می توانند بدون آنکه نگران تخصص ، مهارت ، اخلاق پرستار سالمند در منزل باشند،به این پرستاران دسترسی داشته باشند. کافیست در هر ساعت از شبانه روز با موسسه  شبانه روزی کیان تماس بگیرند و درخواست پرستار سالمند در منزل جردن و فرمانیه و آجودانیه را مطرح کنند و منتظر حضور پرستار در خانه خود جهت مراقبت ، نگهداری و انجام امور درمانی باشند.

ما شرح وظایف پرستار سالمند در منزل جردن وفرمانیه وآجودانیه اعم از مراقب،بهیار ، پرستار سالمند را برای شما در قسمت اوایل مقاله ذکر کردیم تعهد به سخن از اخلاق بانیان موسسه خدمات پرستاری _پزشکی کیان است تامین رضایت شما هدف و سرلوحه ی تلاش ماست.

پرستار سالمند در منزل غرب تهران

غرب تهران شامل مناطق : پونک ، شهر زیبا ، صادقیه ، گیشا ، جنت‌ آباد ، طرشت ، ستارخان ، تهرانسر ، اکباتان و … است 

افرادی که در این مناطق زندگی می کنند، می توانند با خیال راحت در هر ساعت از شبانه روز برای اعزام پرستار سالمند در منزل غرب تهران درخواست دهند تا برای نگهداری از سالمند در منزل خود پرستاران متعهد ،با تجربه و تایید شده اعزام شوند و این افراد حضور پرستار سالمند در منزل غرب تهران جهت خدمت رسانی را شاهد خواهند بود.

ما شرح وظایف پرستار سالمند در منزل غرب تهران اعم از مراقب،بهیار ، پرستار سالمند را برای شما در قسمت اوایل مقاله ذکر کردیم تعهد به سخن از اخلاق بانیان موسسه خدمات پرستاری _پزشکی کیان است تامین رضایت شما در هنگام گرفتن سایر خدمات همچون ارسال تجهیزات رادیولوژی در منزل نیز  هدف و سرلوحه ی تلاش ماست.

پرستار سالمند در منزل جنت آباد وستارخان

جنت آباد و ستارخان یکی از مناطق غرب تهران هستند وخدمات پرستار سالمند در منزل برای همه ی سالمندان یکسان است مگر اینکه سالمند شرایط خاصی داشته باشد یا خدمات ویژه ای برحسب تجویز پزشک طلب کند پس ساکنان این مناطق نیز، می توانند بدون نگرانی به مانند مناطق شمال تهران، در هر ساعت از شبانه‌روز، با مرکز شبانه روزی کیان تماس گرفته ودرخواست پرستار سالمند در منزل جنت آباد و ستارخان را ارائه دهند.

جهت نگهداری از سالمند در منزل ،اعزام پرستار سالمند در منزل جنت آباد و ستارخان توسط همکاران در کمترین زمان صورت خواهد گرفت.

ما شرح وظایف پرستار سالمند در منزل جنت آباد وستارخان جهت نگهداری از سالمند در منزل  اعم از مراقب ، بهیار ، پرستار سالمند را برای شما در قسمت اوایل مقاله ذکر کردیم تعهد به سخن از اخلاق بانیان موسسه خدمات پرستاری _پزشکی کیان است تامین رضایت شما هدف وسرلوحه ی تلاش ماست.

پرستار سالمند در منزل شرق تهران

مناطق نارمک، تهران نو، دلاوران، تهران پارس، شمیران نو، فرجام  ، هنگام، افسریه، پیروزی، بلوار ابوذر،نبرد، شهید کلاهدوز ، استخر، حکیمیه، سراج، مجیدیه و … جزء مناطق شرق تهران هستند و ساکنان  این مناطق می توانند با خیال راحت برای اعزام پرستار سالمند در منزل شرق تهران اقدام کنند.

ما شرح وظایف پرستار سالمند در منزل شرق تهران جهت نگهداری از سالمند در منزل  اعم از مراقب،بهیار ، پرستار سالمند را برای شما در قسمت اوایل مقاله ذکر کردیم تعهد به سخن از اخلاق بانیان موسسه خدمات پرستاری کیان است تامین رضایت شما هدف وسرلوحه ی تلاش ماست.

نگهداری از سالمند در منزل توسط پرستار سالمند در منزل شرق تهران مجرب ، بااخلاق، تایید شده ومسئولیت پذیر درکمترین زمان برای این عزیزان امکان پذیر خواهدبود .

پرستار سالمند در منزل تهرانپارس وپیروزی

ساکنان تهران پارس و پیروزی می توانند جهت نگهداری ازسالمند در منزل، بدون نگرانی و مانند مناطق دیگر مناطق تهران، در هر ساعت از شبانه‌روز با مرکز شبانه روزی کیان تماس بگیرند و جهت حضور پرستار سالمند در منزل تهران پارس و پیروزی اقدام کنند.

 ما شرح وظایف پرستار سالمند در منزل تهرانپارس وپیروزی جهت نگهداری از سالمند در منزل اعم از مراقب،بهیار ، پرستار سالمند را برای شما در قسمت اوایل مقاله ذکر کردیم تعهد به سخن از اخلاق بانیان موسسه خدمات پرستاری کیان است تامین رضایت شما هدف وسرلوحه ی تلاش ماست.

نگهداری از سالمند در منزل توسط پرستار سالمند در منزل تهرانپارس و پیروزی مجرب ، با اخلاق ، تایید شده ومسئولیت پذیر در کمترین زمان برای این عزیزان امکان پذیر خواهدبود .اقدامات صورت گرفته برای دریافت پرستار سالمند در منزل تهرانپارس و پیروزی توسط عزیزان ساکن این مناطق گواه خوبی برای ارائه خدمات ماست.

پرستار سالمند در منزل  جنوب تهران

اعزام پرستار سالمند در منزل جنوب تهران  برای افرادی صورت می گیرد که ساکن مناطق زیر باشند: شوش، نازی آباد، یاخچی آباد، محله امام‌زاده حسن، شهرک ولیعصر، شهریار، اسلام شهر ،خلیج فارس، شهرک صاحب الزمان و  … 

ساکنان این مناطق میتوانند پرستار سالمند ارزان در اختیار داشته باشند تعهد وتجربه پرستاران سالمند در موسسه خدمات پرستاری کیان بسیار بالاست عزیزان ساکن جنوب تهران می توانندجهت نگهداری از سالمند در منزل  با این مرکز شبانه روزی تماس گرفته وشاهد حضور پرستار سالمند در منزل جنوب تهران باشند.

مراقبت از سالمند در منزل توسط پرستار سالمند در منزل جنوب تهران که مجرب ، بااخلاق، تایید شده ومسئولیت پذیراست درکمترین زمان برای  عزیزان امکان پذیر خواهدبود .اقدامات صورت گرفته برای دریافت پرستار سالمند در منزل جنوب تهران توسط عزیزان ساکن این مناطق گواه خوبی برای ارائه خدمات ماست.

ما شرح وظایف پرستار سالمند در منزل جنوب تهران جهت نگهداری از سالمند در منزل  اعم از مراقب، بهیار ، پرستار سالمند را برای شما در قسمت اوایل مقاله ذکر کردیم تعهد به سخن از اخلاق بانیان موسسه خدمات پرستاری کیان است تامین رضایت شما هدف وسرلوحه ی تلاش ماست.

پرستار سالمند در منزل شهریار و اسلامشهر

شهریار و اسلام‌شهر یکی از مناطق پر جمعیت تهران هستند و به همین دلیل خدمات پرستار سالمند در منزل شهریار و اسلامشهر ارائه می شود. 

اگر شما هم ساکن این مناطق هستید، می توانید برای نگهداری از سالمند در منزل خود با مرکز شبانه روزی کیان تماس بگیریدواعزام پرستار سالمند در منزل شهریار واسلامشهر را درخواست کنید. پرستار سالمند ارزان در اسرع وقت در خدمت شما عزیزان قرار خواهد گرفت . پرستاری سالمندان پر مخاطره است این کار با پرستار سالمند با اخلاق صورت میگیرد

مراقبت از سالمند در منزل توسط پرستار سالمند در منزل شهریار و اسلامشهرکه مجرب ، تایید شده و مسئولیت پذیراست درکمترین زمان برای عزیزان امکان پذیر خواهدبود . اقدامات صورت گرفته برای دریافت پرستار سالمند در منزل شهریار و اسلامشهر توسط عزیزان ساکن این مناطق گواه خوبی برای ارائه خدمات ماست.

پرستار بیمار در منزل

پرستار سالمند در منزل شبانه روزی کیان

مرکز شبانه روزی کیان، یک  مرکز خدمات پزشکی _پرستاری است که  به صورت 24 ساعته به ارائه خدماتی مانند ویزیت پزشک در منزل و صدور گواهی فوت در منزل می پردازد.

بهترین پزشکان و پرستاران تایید شده،تمامی این خدمات را ارائه می دهند. شما عزیزان می توانید با خیال راحت، نسبت به استفاده از این خدمات با مرکز شبانه روزی کیان تماس حاصل کنید.

همچنین برای نگهداری از سالمند در منزل خود میتوانیدبا قسمت پرستار سالمند در منزل شبانه روزی کیان هماهنگی لازم را انجام دهید و منتظر باشید تا پرستار سالمند در منزل از شبانه روزی کیان اعزام شود

اگر شما هم سوالی در زمینه پرستار سالمند در منزل شبانه روزی کیان داشته باشید، می توانید باتماس با این مرکز از کارشناسان مربوطه بخواهید تا شما را راهنمایی کنند و سوالات شما درباره پرستار سالمند در منزل شبانه روزی کیان را پاسخ دهند.

نحوه درخواست اعزام پرستار درب منزل

در ابتدا بگوییم که مرکز شبانه روزی کیان در خصوص اعزام پرستار درب منزل به صورت تمام وقت فعالیت نمی کند. یعنی برای درخواست مراقب یا بهیار که به صورت شبانه روزی در منزل حضور می یابد باید از طریق سایر موسسات اقدام کنید. اگر نیاز به انجام اقدامات درمانی از قبیل : نصب سوند ، ساکشن و… توسط پرستار داشتید ، با خطوط تلفن درج شده در قسمت بالای سایت تماس می گیرید.شرایط بیمار را ذکر می کنید کارشناسان متناسب با نوع بیماری ، هزینه خدمات پرستاری سالمندان در منزل را اطلاع رسانی می کنند.در صورت تمایل به اعزام پرستار باید آدرس خود را به شماره های اعلامی کارشناسان ارسال کنید. نزدیک ترین نیرو به محل اعزام خواهد شد. با وجود ترافیک و عوامل ناخواسته محیطی ، کمتر از یک ساعت معطلی خواهید داشت.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on facebook
Share on email
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on pinterest

یک پاسخ

  1. سلام
    من واقعا به پدرم وابسته هستم و نمیتونم تنها بذارمش
    ولی اولین باری که مجبور بودم این کارو انجام بدم خیلی نگران بودم و یکی از دوستانم موسسه شمارو معرفی کرد
    واقعا خوش برخورد و با حوصله بودن همکارتون
    مرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.