غرب تهران

02188590855

شمال و شرق تهران

02122096805

جهت اعزام زیر ۴۵ دقیقه پرستار و پزشک تماس بگیرید

سایر مناطق تهران

موسسه پزشکی و پرستاری کیان آرامش و سلامتی را ارمغان می‌آورد.

موسسه کیان

آزمایش در منزل کرج شبانه روزی

آزمایش در منزل کرج

آزمایش در منزل کرج

امروزه تشخیص بیماری از طریق گرفتن آزمایشات متعدد به امری روتین در پزشکی تبدیل شده است. انجام آزمایش در منزل کرج گامی نوین در عرصه درمانی کشور محسوب میشود. زیرا در گذشته ؛ شناسایی علت بیماری فقط محدود به شناخت علائم ظاهری بیمار ،بررسی سبک زندگی او در مراجعه به مراکز درمانی بود. نمونه گیری آزمایش در منزل کرج شما را از مراجعات غیر ضرور به بیمارستان ها ، آزمایشگاه ها و اماکنی که سایر بیماران در آنها تردد میکند بی نیاز خواهد کرد.

ویژگی نمونه گیری آزمایش در منزل کرج

شناخت ویژگی های نمونه گیری آزمایش در منزل کرج که توسط شرکت های خدمات پرستاری ارائه می شود در انتخاب درست به شما کمک می کند. از آنجایی که بیماری ساعت و زمان نمی شناسد. فرض بگیریم شما بعد از نیمه شب به اقدامات فوری درمانی از قبیل ویزیت پزشک احتیاج پیدا کردید آیا باید منتظر بمانید یا با وضعیت بد جسمی به دنبال یک مرکز درمانی باز باشید؟ دسترسی شبانه روزی به ویزیت در منزل همراه با انجام آزمایش در خانه کرج فقط از موسسات بزرگ با دامنه فعالیتی بالا مانند کیان برمی آید.

گرفتن آزمایش در منزل کرج . انجام آزمایش در منزل کرج . آزمایش در خانه کرج . نمونه گیری آزمایش در منزل کرج . گرفتن نمونه خون در منزل کرج . گرفتن تست کرونا در منزل کرج

مشخصات آزمایش در منزل کرج

  • کلیه اقدامات مرکز خدمات سلامتی در منزل کیان با مجوز رسمی از وزارت بهداشت است.
  • اعزام پرستار یا نمونه گیر آزمایشگاه کرج در کمترین زمان خواهد بود.
  • نمونه گیری آزمایش در منزل کرج به صورت 24 ساعته و شبانه روزی میباشد.
  • انجام کلیه آزمایشات در تمام مراحل با پشتیبانی کامل همراه است. 
  •  نمونه گیری در منزل کرج با پرستاران آقا و خانم انجام میشود.
  • پرستاران اعزامی به دلیل کار کردن در بخش نوزادان بیمارستانها در امر رگ گیری بسیار دقیق و حرفه ای هستند.
  • امکان دریافت سایر آزمایشات تشخیصی همچون سونوگرافی در منزل کرج برای بیماران وجود دارد.
  • داشتن سابقه کاری بلندمدت در بیمارستان های معتبر در گزینش پرستار و نمونه گیر آزمایشگاه کرج لحاظ شده است.
  • گرفتن آزمایش در منزل کرج برای ساکنان تمام مناطق این شهر امکانپذیر می باشد. 
  • با اینکه خدمات پرستاری کمتر زیر پوشش چتر بیمه ای هستند اما امکان تحویل رسید مهر شده وجود خواهد داشت.

وظایف پرستار جهت نمونه گیری در منزل کرج

آموزش بیمار

نمونه گیری در منزل کرج برای گرفتن انواع آزمایش ها اعم از: ادرار و مدفوع ، خون ، پوست و مو ، بیوپسی ، تست پاپ اسمیر ، کرونا یا pcr و… کاربرد دارد. ازآنجاییکه نحوه انجام و محل هریک با دیگری متفاوت است پس ، نیاز به آموزش اولیه بیمار درباره آمادگی های قبل از آزمایش در منزل کرج داریم.

ثبت علائم

ثبت علائم حیاتی و بالینی بیمار در هنگام انجام کلیه خدمات پرستاری در منزل یک روال روتین به شمار می رود. این یک اقدام پیشگیرانه برای آمادگی پرستار در مواقع اضطراری است که قبل ، حین و بعد از گرفتن نمونه در منزل کرج صورت میپذیرد. در صورت تغییر علائم پزشک در جریان قرار میگیرد. 

نمونه گیری

اندام هایی که برای انجام نمونه گیری در منزل کرج مورد استفاده قرار میگیرند شامل : رگ های دست و پا ، سیستم ادراری و گوارش ، اندام تناسلی ، گوش و حلق و بینی ، پوست و مو یا اعضای داخلی میباشد. بهترین پرستار خانم یا آقا در امر رگیری برای گرفتن نمونه آزمایش در منزل کرج اعزام میشود. 

اطلاعات مورد نیاز قبل از تماس

1. نام و نام خانوادگی

2. بیماری زمینه ای

3. حساسیت دارویی

4. توان حرکتی

5. جنسیت و سن

اطلاعات برای نمونه گیری در منزل کرج . گرفتن نمونه آزمایش در منزل کرج

هزینه آزمایش در منزل کرج

مراقبت باشید هزینه آزمایش در منزل کرج با قیمت آزمایشات برایتان مشتبه نشود. منظور از  این هزینه ، تعرفه حضور پرستار در خانه متقاضی و انجام نمونه گیری است. مرکز شبانه روزی کیان با آزمایشگاه های معتبری که با انواع بیمه ها کار میکنند قرارداد دارد. در صورتی که کارشناسان مجرب این مرکز را برای انجام نمونه گیری آزمایش در منزل خود انتخاب کنید می توانید از دسترسی آسان ، بدون نوبت و تخفیفات این آزمایشگاه ها استفاده کنید. هزینه آزمایش در منزل کرج به دلیل وجود مولفه های زیادی به صورت ثابت نمیتواند بیان شود. این مولفه ها که در تعیین قیمت آزمایش 1401 در خانه موثر هستند عبارتند از: مسیر طی شده پرستار ، لوازم به کار برد شده ، دریافت خدمات همزمان مثل تزریقات در منزل کرج ، نوع تست و بسیاری عوامل دیگر. 

خواندن جواب آزمایش آنلاین

از دیگر خدمات موسسه پزشکی و پرستاری در منزل کیان که تحت عنوان خدمات آزمایش در منزل کرج ارائه میشود تفسیر یا خواندن جواب آزمایش آنلاین با پزشک مربوطه از دکتر زنان گرفته تا متخصص مغز و اعصاب است. تفسیر جواب آزمایش انجام شده در منزل را نیز می توانید با پزشکان و متخصصان این مرکز درمیان بگذارید توضیح جواب آزمایش های مختلف از قبیل : آزمایش خون ، ادرار ، wbc ، cbc ، crp ، igm ، igg ، آنتی بادی کرونا ، پاتولوژی ، بارداری ، آمنیوسنتز ، nipt ، ferrtin و… را از طریق بهترین متخصصان که این موسسه در اختیارتان قرار میدهد پیگیری کنید.

آزمایشگاه هورمونی و پاتوبیولوژی آنالیز کرج

دیگر نیازی نمیست به فکر یافتن آزمایشگاه هورمونی و پاتولوژی آنالیز کرج باشید. زیرا موسسه کیان در هر ساعت از شبانه روز که اراده کنید، پرستار حاذق را برای نمونه گیری در منزل کرج اعزام می کند و نمونه را به بهترین آزمایشگاه های مربوطه ارسال می کند. بیایید ببینیم وظایف این آزمایشگاه ها چیست ؟ این آزمایشگاه ها به عنوان یک واحد تخصصی برای تشخیص بیماری ها، بررسی و شناسایی نقصان های هورمونی و بیماری های مربوط به سلول ها و بافت های بدن فعال هستند.

آزمایشگاه هورمونی به بررسی هورمون های مختلف در بدن می پردازند و می تواند برای تشخیص بیماری های مرتبط با هورمون ها، مانند دیابت، بیماری های تیروئید و بیماری های مربوط به غده های جنسی و … مفید باشند.آزمایش در منزل کرج ، عهده دار این نوع آزمایشات نیز هست.

مزایای گرفتن آزمایش در منزل کرج

آگاهی از مزایای گرفتن آزمایش در منزل کرج به شما در انتخاب بهترین شیوه درمانی و رسیدن سریع به بهبودی یاری میدهد. برای مثال آیا بهتر نیست زمانی را که در صف های طولانی نمونه گیری آزمایشگاه های بیمارستان های دولتی و خصوصی صرف میکنید به استراحت در منزل بپردازید تا روند درمان سریعتر باشد و این پزشک و پرستار باشند که به بالین شما حضور بیابند. دیگر نیاز نیست با انواع آلودگی های محیط بیمارستان برخورد داشته باشید حتی بدون عبور از مسیر پر ترافیک و آلوده هوا ؛ بهترین پرستار را برای انجام نمونه گیری در منزل به کار خواهید گرفت.

گرفتن آزمایش در منزل کرج . نمونه گیری آزمایش در منزل کرج . آزمایش در منزل کرج . تست خون و ادرار در منزل کرج . انجام آزمایش خون در منزل کرج

مزیت های گرفتن نمونه در منزل کرج

  • از عفونت های مقاوم به درمان بیمارستانی مصون هستید.
  • با آلاینده های هوا به ویژه در وارونگی دما و استرس آلودگی صوتی مواجه نخواهید بود.
  • به بیمارهای مسری مثل آنفولانزا و کرونا مبتلا نمی شوید.
  • درد ، رنج و خستگی ناشی از جابه جایی یا ترافیک سنگین دیگر وجود نخواهند داشت.
  • با گرفتن نمونه آزمایش در منزل کرج ؛ روحیه بیمار به دلیل عدم مواجه با بیماران بدحال در مراکز درمانی بالا خواهد بود.
  • ترس کودکان در مواجه با سوزن هنگام نمونه گیری خون در منزل کرج در مقایسه با مراکز درمانی بسیار کمتر است.
  • تمرکز و زمان پرستار یا پزشک برای انجام آزمایش در خانه کرج نسبت به مراکز تجمعی بیشتر میباشد.
  • امکان دریافت سایر خدمات مانند ویزیت پزشک در منزل کرج همزمان با انجام نمونه گیری وجود دارد.
  • وجود عزیزانتان در حین انجام آزمایش برای شما قوت قلب خواهد بود.

انواع آزمایش در منزل کرج . آزمایش در خانه کرج . نمونه گیری در منزل کرج . گرفتن نمونه آزمایش در منزل کرج . انجام نمونه گیری در منزل کرج

انواع آزمایش در منزل کرج

پزشکان برای دستیابی به عملکرد صحیح بدن ؛ انواع آزمایش در منزل کرج را تجویز میکنند. بدن در حالت نرمال مکانیسم های خاصی دارد که منجر به خروجی ثابتی از مواد زائد در خون و ادرار میشود. تعادل شیمیایی ، میکروبی ، مکانیکی و… موجب عملکرد صحیح اعضا خواهد شد. امروزه با پیشرفت علم هر عاملی که این تعادل ها را برهم زند از طریق آزمایشات خاصی قابل شناسایی است. ما انواع آزمایشات زیر را با نمونه گیر آزمایشگاه کرج یا پرستار مجرب برای شما در منزل به صورت شبانه روزی انجام میدهیم:

نمونه گیری خون در منزل کرج

چنانچه پزشک برای شما آزمایش خون را تجویز نموده و بنا به هر دلیلی امکان حضور در مراکز درمانی برای گرفتن نمونه ندارید. خدمات نمونه گیری خون در منزل کرج را انتخاب کنید تا پرستار در خانه شما برای گرفتن نمونه حاضر شود.سپس بنا به درخواست شما به آزمایشگاه مورد نظرتان انتقال دهد. انجام آزمایش در منزل کرج خصوصا خون برای تشخیص بارداری ، نوع گروه خونی ، کبد چرب ، ابتلا به ایدز ، هپاتیت ، فشار خون ، کم خونی ، سرطان های مختلف ، بیماریهای هورمونی ، تالاسمی ، هموفیلی ، یرقان و بسیاری از امراض دیگر کاربرد دارد. 
نحوه نمونه گیری خون در منزل کرج براساس دستورالعمل های سازمان جهانی بهداشت و رعایت پروتکل های مربوط به دوران کرونا صورت خواهد پذیرفت. گرفتن آزمایش خون در منزل کرج مانند سایر فعالیت های این مرکز به صورت شبانه روزی است. دیگر از این پس نیاز نیست نگران یافتن نمونه گیر آزمایشگاه خوب باشید انجام آزمایش خون در منزل کرج با بهترین پرستاران و در تمام مناطق این شهر خواهد بود.
 
گرفتن آزمایش خون در منزل کرج . نمونه گیری خون در منزل کرج . گرفتن نمونه خون در منزل کرج . انجام آزمایش خون در منزل کرج

نکات مهم بعد انجام آزمایش خون در منزل کرج

  • اگر بعد از انجام آزمایش خون در منزل کرج ؛ احساس سرگیجه و ضعف دارید لطفا حالت خود را از ایستاده به نشسته تغییر دهید.
  • برای بازگشت انرژی و خون از دست رفته می توانید از تزریق سرم در منزل کرج را امتحان کنید.
  • از انجام فعالیت های سنگین خودداری نمایید. یک حمام بدون شستشوی شدید داشته باشید یا دوش کوتاه بگیرید.
  • در صورتی که ضعف شما پس از گرفتن آزمایش در منزل کرج به صورت ادامه دار بود با پزشک خود یا فوریت های پزشکی درمان در منزل تماس بگیرید.
  • در محل نمونه گیری خون در منزل کرج از کمپرس سرد استفاده کنید. کمپرس گرم یا هر شیء گرم به هیچ وجه استفاده نشود.
  • مصرف آسپرین و الکل بعد از انجام آزمایش در منزل کرج به هیچ عنوان توصیه نمیشود.

نمونه گیری ادرار در منزل کرج

ضرورت نمونه گیری ادرار در منزل کرج را میدانید ؟ از ابتدای تولد تا پایان زندگی , آزمایشات متعددی را جهت تشخیص بهتر و دقیق تر بیماری انجام می دهیم. آزمایش ادرار یکی از آنهاست که برای شناسایی بیماری هایی از قبیل : عفونت ادراری ، دیابت ، سنگ کلیه ، مشکلات کلیوی و بیماری های کبدی کاربرد دارد. از علائم عفونت ادراری می توان : کمر درد ، سوزش ادرار ، شکم درد و خون در ادرار را نام برد. نمونه گیری ادرار در منزل کرج توسط بهترین پرستاران آموزش دیده دانشگاهی به صورت 24 ساعته انجام میشود. گرفتن نمونه آزمایش ادرار از کودکان ، نوجوانان ، بزرگسالان ، سالمندان ، زنان و مردان با هر شرایط و بیماری که دارند شبانه روزی خواهد بود.

تفسیر جواب آزمایش ادرار 24 ساعته در بارداری یا برای کودکان و نوزادان را از طریق ویزیت پزشک در منزل دنبال کنید متخصص زنان ، اورولوژی ، عفونی ، پزشک داخلی یا حتی دکتر عمومی ؛ هر کدام را که بخواهید در خدمت شما خواهند بود.

نمونه گیری ادرار در منزل کرج . نمونه گیری آزمایش ادرار در منزل کرج . نمونه ادرار . نمونه گیر آزمایشگاه کرج

چکاپ کامل بدن در کرج

سلامتی خود را با چکاپ کامل بدن در کرج تضمین کنید. بهترین موقعیت برایتان فراهم شده اینکه بدون نگرانی از فوت وقت در پشت صف های آزمایشگاه ها یا اتلاف انرژی در ترافیک های سنگین شهری بتوانید بهترین پرستار گزینش شده توسط کارشناسان زبده را برای انجام چکاپ کامل در کرج داشته باشید یک موقعیت استثنایی است که با تقاضای خدمات آزمایش در منزل کرج به دست می آید. چکاپ یعنی سنجیدن تمام اِلمان های سلامتی با توجه به معیارهایی که محققان طی سال ها آزمایش و تحقیق به دست آورده اند. این شاخص ها از فردی به فرد دیگر متفاوت است مثلا عدد برخی از هورمونها برای مردان با زنان فرق دارد. همچنین شرایط سالمندی یا کودکی در نوع و تعداد آزمایشات چکاپ کامل بدن در کرج تاثیر گذارند. انجام چکاپ کامل در منزل کرج برای گروه های زیر در دسترس است :

چکاپ زنانه

اهمیت چکاپ زنانه از آنجاییکه است که بررسی زودهنگام برخی مولفه ها مانند غربالگری و معاینات فیزیکی به شناخت به موقع بیماری و درمان موفق ختم خواهد شد. خدمات آزمایش در منزل کرج برای انجام چکاپ بانوان در بارداری ، زمان پریودی بعد از زایمان ، یائسگی و… آمادگی کامل دارد. بهترین گزینه برای انجام چکاپ و نوشتن نسخه مربوط به آن ؛ ویزیت متخصص زنان در منزل است.

 آزمایشات چکاپ کامل خانم ها در خانه شامل :

تست پاپ اسمیر

تنها یکی از آزمایشات چکاپ زنان است که هر 5 سال یکبار با هدف شناسایی سرطان دهانه رحم انجام میشود.

انجام معاینات فیزیکی

کلیه علائم حیاتی و بالینی از قبیل : تنفس ، فشارخون ، دما ، تعادل حرکتی ، واکنش های عصب ، حواس پنجگانه در حین آزمایش در منزل کرج چک میشوند.

معاینه لگن

معاینه لگن شامل : سونوگرافی ترانس واژینال و آزمایش خون CA-125 است که برای تشخیص سرطان تخمدان ؛ اندازه و شکل رحم و تخمدان ها مورد بررسی قرار می گیرند.

اطلاع از سلامت سینه ها

متخصص یا پزشک در حین آزمایش در منزل کرج , پستان ها را با ماموگرافی یا معاینه دستی برای شناسایی سرطان سینه مورد بررسی قرار میدهد.

بررسی وضعیت واکسیناسیون

 واکسیناسیون های دوره ای از جمله کزاز را باید تکمیل کنید.

اطلاع از ریتم قاعدگی

برای رد ابتلا به فیبروم ، عفونت واژن ، سندروم تخمدان ، آندومتریوز ، بیماری التهابی لگن و.. توسط پزشک حین ارائه خدمات آزمایش در منزل پرس وجو میشود.

بررسی هورمون های جنسی

میزان هورمون های زنانه ( استرادیول ) و مردانه (تستوسترون _ DHT ) از طریق آزمایش خون در منزل کرج مشخص میشود.

سلامت رحم

 رحم از نظر توان بارداری و سلامت عمومی بررسی می شود که شامل آزمایشات خون ، سونوگرافی و ادرار در منزل کرج میباشد.

معاینه پوست

از جمله قسمت هایی که در چکاپ زنانه مورد واکاوی است پوست بدن میباشد که برای رد بیماری سرطان پوست انجام میشود.

آزمایش ویتامین و کم خونی

میزان ویتامین ها ( D ، B9 ) و گلبول های قرمز خون با گرفتن آزمایش خون در منزل کرج امکانپذیر است.

آزمایش کولونوسکوپی

 این آزمایش هر 2 الی 5 سال برای بررسی عدم ابتلا به سرطان روده جز لیست چکاپ کامل زنان قرار میگیرد.

  • سایر آزمایشات

دیگر آزمایش هایی که در چکاپ کامل بدن در کرج با بررسی خون و ادرار جوابشان به دست می آید عبارتند از: ایدز، هپاتیت ، آزمایش کامل خون cbc ، رماتیسم ، تیروئید ، آلرژی ، سرطان خون ، عملکرد کلیه ، قند خون ، چربی ، عملکرد کبد ، آنتی بادی ، ژنتیک ، کشت خون ، کشت زخم ، آزمایش مدفوع ، بیوپسی از مغز استخوان

اگر نسخه ای دارید که حاوی آزمایشات چکاپ کامل زنان می باشد با انتخاب خدمات آزمایش در منزل کرج می توانید بهترین پرستار زن را برای انجام اینکار در اختیار داشته باشید یا چنانچه هر ساله آزمایش های چکاپ سالانه زنان را انجام میدهید و نیاز به نوشتن آنها در برگه نسخه دارید خدمات ویزیت دکتر در خانه کرج سعی نموده با اعزام بهترین پزشک خانم این نیاز شما را رفع نماید.

در صورت نیاز کلیک کنید : پانسمان در منزل کرج

چکاپ در کرج . چکاپ کامل در کرج . چکاپ کامل بدن در کرج . چکاپ کامل در منزل کرج . چکاپ زان . چکاپ مردان . چکاپ کودکان . چکاپ سالمندان . چکاپ سالانه بانوان ، خانم ها ، آقایان ، اطفال

چکاپ مردان

آقایان نسبت به بانوان به سلامتی خود و انجام آزمایشات چکاپ مردان ، کمتر اهمیت می دهند. سلامتی خود را دست کم نگیرید بعد از ابتلا به بیماری ؛ این شما هستید که متحمل درد و رنج خواهید شد نه هیچکس دیگر!

دیگر نگران این موضوع که باید از وقت کاری تان بزنید و به آزمایشگاه بروید و در صف طولانی بمانید، نباشید. در اوقاتی که در منزل تشریف دارید نیز می توانید چکاپ کامل مردان را انجام دهید. می پرسید چگونه ؟ فقط یک تماس با موسسات خدمات درمان در منزل می گیرید و درخواست آزمایش در منزل کرج را مطرح می کنید. کارشناسان بهترین پرستار و نمونه گیر آزمایشگاه کرج را در سریعترین زمان به خانه شما اعزام می کنند. مرکز شبانه روزی کیان یکی از معتبرترین مراکز خدمات پرستاری در منزل است که کلیه احتیاجات شما یه امور پرستاری را با پرستاران مجرب به صورت 24 ساعته پوشش میدهد.

 آزمایش در منزل کرج شامل کدام آزمایشات چکاپ مردان است؟ 

آزمایشاتی که تحت عنوان چکاپ کامل مردان به آنها دسترسی خواهید داشت عبارتند از :

CBC

آزمایش کامل خون است که برای تشخیص بیماریهای مثل کم خونی ، عفونت ، لوسمی و..در جدول چکاپ کامل مردان قرار گرفته است.

FBS

آزمایش قند خون ناشتا ست که برای شناسایی دیابت در افراد تجویز میشود و با آزمایش در منزل کرج در دسترس می باشد.

TG

از جمله آزمایشاتی که خدمات آزمایش در منزل کرج جهت رفع خطر سکته قلبی هنگام چکاپ کامل مردان ارائه می دهد سنجش تری گلیسرید است. 

Cholesterol

سطح کلسترول خون و شاخصه هایی همچون HDL ( کلسترول خوب ) و LDL (کلسترول بد ) سنجیده میشود.

AST_  ALT

آزمایشات مخصوص یافتن بیماریهای کبدی هستند آزمایش خون در منزل کرج این امکان را فراهم نموده است.

ALP

تعیین سلامت کبد ، استخوان ها ، سیستم گوارش و کلیه ها با سنجش میزان این آنزیم در چکاپ کامل مردان محقق میشود.

 Urea ، Creatinine

عملکرد صحیح کلیه ها با آزمایش اوره و کراتینین مورد بررسی قرار میگیرد نمونه گیری ادرار در منزل با خدمات آزمایش در منزل کرج انجام میشود.

Urine analysis

عفونت ادراری ، سلامت کلیه ها و دیابت از جمله مواردی است که پزشک برای تشخیص آنها از این آزمایش در چکاپ مردان بهره میبرد.

Uric Acid

بالا بودن این شاخص در جواب آزمایش چکاپ مردان در منزل ؛ نشان دهنده مشکلاتی از قبیل : سنگ کلیه ، نارسایی کلیه ، التهاب در مفاصل میباشد.

Ca

برای تعیین میزان کلسیم در لیست آزمایش چکاپ کامل مردان گنجانده شده و حاکی از سلامت استخوان ، اعصاب ، قلب ، کلیه و..  است.

PH

سطح طبیعی و نرمال PH  در بدن  4/7 است. تغییر به سمت اسیدی یا قلیایی بودن، نشان دهنده یک مشکل اساسی پزشکی در بدن در تنظیم غلط آن دارد.

CRP

اگر جواب آزمایش در منزل کرج برای CRP بالا باشد نمایانگر وجود التهاب و عفونت در بدن خواهد بود.

ESR

در این تست ، رسوب گلبول قرمز بررسی خواهد شد و میتواند نشان از التهاب در بدن باشد. نمونه گیری خون در منزل کرج برای انجام این تست لازم است.

T4(ECL)

برای جستجوی تیروکسین که در رشد و کنترل متابولیسم بدن نقش دارد تجویز شده و در لیست چکاپ مردان قرار دارد با خدمات آزمایش در منزل کرج دقیقترین پاسخ را خواهید داشت.

T3(ECL)

برای شناسایی پرکاری تیروئید است. میتوانید برای خواندن و تفسیر جواب آزمایش چکاپ کامل به زبان خیلی ساده با پزشکان ما در ارتباط باشید.

TSH(ECL)

ارزیابی عملکرد تیروئید در چکاپ کامل مردان مهم است .پزشک با این تست در منزل به هدف خود میرسد.

Vitamin D3

بالا یا پایین بودن سطح ویتامین D3 بدن می تواند حاکی از بیماریهای: استخوانی ، آسیب دیدگی اندام ، مشکلات تغذیه ای و .. باشد.

Fe

آهن از اجزای موجود در ساختار گلبول قرمز بوده و در خونرسانی نقش بسزایی دارد. ریزش مو ، کمخونی فقر آهن ، مشکل تنفسی و.. از مشکلات نبود آهن هستند.

TIBC

توانایی گلبولهای قرمز در اتصال به آهن را بررسی میکند آزمایش خون در منزل کرج برای انجام چکاپ کامل مردان در خدمت شماست.

Ferritin(ECL)

برای تعیین میزان آهن ذخیره شده در بدن تجویز میشود. آزمایش در منزل کرج شبانه روزی ، دقیقترین جواب را به شما ارائه میدهد.

آزمایش چکاپ کامل در منزل کرج _ آزمایش چکاپ در منزل کرج _ چکاپ در منزل کرج انجام چکاپ کامل در منزل کرج _ چکاپ کامل مردان ، آزمایشات چکاپ مردان قبل از بارداری

چکاپ کامل کودکان

همانگونه که می دانید بیماری و انجام آزمایش در منزل کرج ؛ مختص به بزرگسالان نیست. سبک غلط زندگی شهری و استفاده از فست فود ها باعث شده چاقی تا افزایش کلسترول در بین نوجوانان و کودکان شایع باشد.چکاپ کامل کودکان به طور سالانه به شناخت بیماریهای مزمن در اطفال کمک کرده و درمان به هنگام و سریعتر را رقم میزند. هرچه بدن درگیر بیماری باشد، رشد در اندام مختلف به ویژه در قد به تاخیر می افتد. بیضه نزول نکرده در پسر ها یا عفونت ادراری در دختر بچه ها دو تا از مشکلات شناخته شده در کودکان می باشد.

نمونه گیری از کودکان در هنگام انجام آزمایش در منزل کرج چه خون باشد یا ادرار دشوار است مگر اینکه فرد مسئول این کار با علوم روانشناختی کودک آشنا باشد و توانایی او در امر رگ گیری و نمونه گیری به حدی باشد که بار اول نمونه را بتواند به طرز صحیح و به اندازه تهیه نماید. 

خبر خوش ! پرستاران اعزامی از طریق مرکز شبانه روزی کیان علاوه بر خدمات دهی در ساعت بعد از نیمه شب در امر رگ گیری و نمونه گیری ادرار و مدفوع تبحر بالقوه ای دارند دلیل این امر ؛ داشتن سابقه بالای ده سال کار در بیمارستاهای خصوصی و بخش نوزادان می باشد.آنها در برخورد با کودکان بسیار دقیق و حرفه ای عمل میکنند از روش های فریب کودک برای حواس پرتی در حین انجام آزمایش در منزل کرج بهره می برند. 

چکاپ کودکان حاوی چه آزمایشاتی است؟ 

هرگاه نسخه ی حاوی چکاپ کودکان داشته و قصد دارید این آزمایشات را در منزل و با پرستار مطمئن و مجرب انجام دهید میتوانید روی خدمات آزمایش درمنزل کرج ارائه شده توسط مرکز خدمات پرستاری در منزل کیان حساب کنید. حتی برای تفسیر یا خواندن جواب آزمایشات چکاپ کامل کودکان یا اطفال ، پزشکان این موسسه به طور تمام وقت در خدمت شما خواهند بود. آزمایشات زیر در لیست چکاپ کامل کودکان قرار دارند:

CBC

به شمارش کامل خون گفته میشوند که طی آن تعداد گلبولهای سفید ، قرمز ، پلاکت ، تناسب تعداد و.. در آزمایش چکاپ کودکان به دست می آید.

FBS

شامل آزمایش قند خون ناشتاست که برای تشخیص دیابت در کودکان توسط پزشک تجویز میشود. آزمایش در منزل کرج ، این آزمایشات را بدون ایجاد ترس در اطفال انجام میدهد.

TG

چربی خون یا تری گلیسرید ایت که برای رد احتمال بیماریهای قلبی از جمله حمله قبلی در لیست چکاپ کامل کودکان گنجانده شده است. با خدمات آزمایش در منزل کرج قابل دریافت است.

Cholestrol

(HDL_LDL)

سطح کلسترول خون از نظر کلسترول خوب یعنی HDL و کلسترول بد ( LDL ) بررسی میگردد. با نمونه گیری خون در منزل کرج به صورت ناشتا انجام میشود.

ALT_AST

آنزیم های موجود در کبد هستند که فقدان یا کثرت آنها در نمونه های آزمایش ؛ نشان دهنده نوع خاصی از بیماری های کبد میباشد.

S/E

این تست برای شناسایی و بررسی انگل موجود در مدفوع کودکان است. بیماریهای انگلی در اطفال شایع تر است. زیرا آنها هر چیزی را ابتدا با دهان امتحان میکنند. بدین منظور نمونه گیری مدفوع در منزل برای انجام چکاپ کامل در کودکان طبق پروتکل ها خواهد بود.

Urine analysis

آزمایش کامل ادرار که برای بررسی بیماری هایی نظیر دیابت ، عفونت ادراری و سلامت کلیه ها در لیست چکاپ کودکان قرار گرفته است. برای دستیابی به اهداف متخصص باید نمونه گیری ادرار در منزل کرج انجام شود.

Ferritin

میزان آهن ذخیره سازی شده در بدن با این تست ، بدون نیاز به ناشتا بودن و از طریق نمونه گیری خون در منزل کرج سنجیده میشود. تفسیر جواب آزمایش چکاپ کودکان یا نوشتن تست ferritin در نسخه با خدمات پزشکی در منزل کرج امکانپذیر است.   

Fe

آهن در ساختار هموگلوبین و جابه جایی اکسیژن نقش حیاتی دارد. فقر آهن موجب بیماری هایی مثل کم خونی ، تنگی نفس و.. است. در آزمایشات چکاپ کودکان سطح آهن یا fe مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

TIBC

گلبول قرمز و آهن باید بتوانند باهم ترکیب شوند توانایی اتصال این دو بهم توسط این آزمایش مورد سنجش قرار میگیرد. خدمات آزمایش در منزل کرج برای نمونه گیری خون در خانه با پرستار یا نمونه گیر آزمایشگاه کرج آماده است.

Vitamin D

سلامت و عملکرد صحیح استخوان ها در گرو داشتن میزان مناسبی از ویتامین D در بدن است. مشکلات تغذیه ای ، آسیب دیدگی در اندام ها و اختلالات استخوانی از جمله بیماریهای مرتبط با کاهش یا افزایش ویتامین دی  می باشد.

TSH

جهت بررسی عملکرد هیپوفیز و تیروئید در لیست چکاپ کودکان قرار دارد. نیازی به ناشتا بودن نیست باید حداقل 16 ساعت قبل از نمونه گیری غذا خورده باشید و 2-3 ساعت قبل چیزی نخورده باشید.

ZINC

سلامت پوست و مو در چکاپ کامل کودکان اهمیت داشته و از طریق ردیابی ZINC در خون و ادرار محقق خواهد شد. نمونه گیری در منزل کرج برای دستیابی به این شاخص نیز در دسترس است.

Free T4

این آزمایش در چکاپ کامل کودکان ؛ نشان دهنده عملکرد تیروئید و هورمون تیروکسین است. رشد و کنترل متابولیسم بدن در گرو عملکرد صحیح و رِنج متعادل این ماده درون جواب آزمایش در منزل کرج می باشد.

Ca _ Mg

میزان  کلسیم و منیزیم در عملکرد استخوانها ، کلیه ها ، قلب ، اعصاب و… موثر هستند. تعیین میزان این دو عنصر جزء آزمایش چکاپ کودکان بوده و با آزمایش در منزل کرج انجام میشود.  

PH

برای تنظیم PH بدن باید تمام ارگانهای به صورت هماهنگ عمل کنند تغییر PH حاکی از مشکل اساسی در مدیریت اسیدی یا قلیایی بودن خون و ادرار است.

Urea  ، Creatinine

عملکرد کلیه ها توسط دو آزمایش اوره و کراتینین تحت بررسی قرار می گیرد. نمونه گیری ادرار در منزل کرج از دختر بچه ها نیاز به مهارت خاصی دارد که پرستاران مجرب خانم ما به خوبی از عهده آن برمی آیند.

Bill Total & Direct

تعیین و درمان زردی نوزاد در منزل و کودکان بسیار حائز اهمیت است البته چکاپ کامل کودکان سعی دارد سطح بیلی روبین خود را برای بررسی و رد احتمال بیماریهایی همچون یرقان و هپاتیت مشخص نماید.

Alk

این آنزیم در کبد و استخوانها یافت میشود هرچند بیشترین مقدار آن در کبد است. با تقاضای آزمایش در منزل کرج از طی کردن مسیر، خستگی جابه جایی و ماندن در صف انتظار در امان هستید.

چکاپ کامل کودکان در منزل کرج . چکاپ کودکان کرج . آزمایش چکاپ کودکان . چکاپ کودک یک ساله دوساله

چکاپ سالمندان

ضرورت انجام چکاپ سالمندن بر کسی پوشیده نیست همه می دانیم که دوره سالمندی با ضعف عمومی همراه است احتمال زمین خوردن زیاد بوده و تضعیف سیستم ایمنی موجب ابتلا به انواع امراض میشود چکاپ کامل سالمندان را می توان در منزل و بدون خروج از خانه انجام داد خدمات آزمایش در منزل کرج انجام این نوع آزمایشات را به طور کامل با پرستاران و متخصصان مجرب پوشش می دهد.

اطمینان داشته باشید پشتیبانی کامل را از اول تا آخر زمان انجام آزمایش در منزل کرج را خواهید داشت چکاپ سالانه زنان و مردان با پرستاران و متخصصان آقا و خانم به صورت شبانه روزی و 24 ساعته انجام خواهد شد.

آزمایش اعتیاد در منزل کرج

بییاید به انجام آزمایش اعتیاد در منزل یا مراکز درمانی با دید مثبت بنگریم. اینکه فردی می خواهد خود را بدون ترس از قضاوت دیگران معالجه کند یا چنان شهامتی دارد که از عواقب انجام آن در اجتماع نترسد این یک رویکرد مثبت است که اگر قدردانی نخواهد یقینا سزاوار شماتت نیست. ضمن اینکه با برخورد مثبت شما جامعه ترغیب شده و حل این معضل به خواستار جمعی در بین معتادان بدل میشود.

آزمایش در منزل کرج با نمونه گیری ادرار یا خون به شما در تشخیص اعتیاد به انواع مواد مخدر کمک می کند. همچنین متخصصان اعزامی از طریق مرکز خدمات پزشکی و پرستاری کیان می توانند در نوشتن نسخه آزمایش یا تفسیر جواب آزمایش در منزل کرج یاریگر بسیار خوبی برای شما باشند.

آزمایش اعتیاد در منزل کرج اگر از راه نمونه گیری ادرار باشد بسته به اینکه کدام کیت تشخیصی مورد استفاده قرار گیرد نوع خاصی از مواد مخدر را شناسایی می کند.انواع کیت تشخیص اعتیاد عبارتند از :

  • کیت تشخیص اعتیاد 1 کاره _ یافتن اثرات مورفین ، مت آمفتامین ، آمفتامین و..
  • کیت تست اعتیاد 3 کاره _  تشخیص شیشه ، مورفین ، آمفتامین در ادرار
  • کیت تشخیص عتیاد  5 کاره _ شناسایی مورفین ، آمفتامین ، مت آمفتامین ، متادون ، تترا هیدرو کانابینول ( در حشیش _ ماری جوآنا، شادونه و.. یافت میشود).
  • کیت تست تشخیص 10 کاره _ به ردیابی 10 نوع ماده مخدر در نمونه آزمایش در منزل کرج می پردازد. از قبیل : مورفین ، آمفتامین ، مت آمفتامین ، تتراهیدروکانابینول ، متادون ، فنسیکلیدین (گرد فرشته) ، بنزودیازپین ها 

تست یا آزمایش اعتیاد در منزل کرج . آزمایش ادرار . آزمایش در منزل کرج .

آزمایش ژنتیک در کرج

از جمله آزمایشاتی که توسط مرکز خدمات پرستاری کیان به صورت 24 ساعته پوشش داده می شود انجام آزمایش ژنتیک در کرج در منزل می باشد. تاکنون بیش از 4000 اختلال ژنتیکی در جهان شناسایی شده که انسان ناگزیر به کشف علت و نحوه درمان آنهاست. بیماری هایی که اگر علت وقوع اش را بدانیم و راه های پیشگیری از آن را پیش بگیریم شاید هرگز به مشکلات و هزینه های بعد از به وجود آمدنش گرفتار نشویم. 

خدمات آزمایش در منزل کرج می تواند شما را در این زمینه یاری کند. نوشتن نسخه حاوی آزمایش ژنتیک توسط پزشک ، نمونه گیری در منزل ، ارسال نمونه به آزمایشگاه معتبر ، خوانش دقیق جواب آزمایشات ، تجویز درمان های متناسب با نوع مشکل ، مشاوره در خصوص اقدامات و روش های پیشگیری ، ارجاع به متخصصان مربوطه یا بیمارستان و… تنها گوشه ای از خدماتی است که با مرکز شبانه روزی کیان به آن می رسید.

تست کرونا در منزل کرج

آیا درباره تست کرونا در منزل چیزی شنیده اید ؟ کرونا و رفت و آمدش را شاید بتوان عذاب فکری مضاعف برای مردم دانست. تعطیلی مدارس ، اختلال در فروش یا کسب و کار ، سختی های تنفس با ماسک و.. چند نمونه از مشکلات زندگی در دوران اوج کروناست. بیایید اگر علائم مشکوک به کرونا را در خود دیدیم استفاده از ماسک و قرنطینه  خانگی را پیش بگیریم. بانیان مرکز کیان نیز با انجام تست حضوری کرونا در منزل کرج به تحقق این هدف کمک می کنند. چگونه ؟ 

آزمایش تست کرونا در منزل کرج . تست حضوری کرونا در منزل کرج . آزمایش کرونا در منزل کرج

با اعزام پرستار مجرب همراه با رعایت دستورالعمل های وزارت بهداشت مربوط به اپیدمی کرونا برای انجام آزمایش کرونا در منزل کرج به صورت شبانه روزی از حجم مراجعات غیر ضرور به بیمارستان ها یا مراکز درمانی کاسته و باعث توقف نشر و گسترش ویروس در تجمعات می شود.

تست بارداری در منزل

با اینکه می توان با یک بی بی چک از بارداری باخبر شد اما به طور قطعی و یقین نمی توان به نتایج آن اطمینان داشت.لذا باید یک آزمایش خون نیز برای ثبت در پرونده پزشکی انجام داد. ما با ارائه خدمات آزمایش در منزل کرج از طریق اعزام پرستار به منزل جهت نمونه گیری و آزمایش در منزل ، این آزمایش را با کمترین خطا انجام میدهیم.

نمونه گیری آزمایش در منزل کرج برای کدام مناطق اعزام می شود؟

دیگر نیازی به یافتن لیست آزمایشگاه های شبانه روزی کرج نیست. زیرا موسسه کیان ، آماده است تا به صورت 24 ساعته و شبانه روزی در روز 365 روز سال ، نمونه گیری آزمایش در منزل کرج را برای اهالی ساکن در تمام مناطق و محلات این استان انجام دهد.

نمونه گیری در منزل عظیمیه

ساکنان عظیمیه در صورتی که نیازمند انجام آزمایش در منزل خود باشند، می توانند بعد از تماس با شماره های موجود در این سایت و اعلام اطلاعات بیمار ؛ منتظر پرستار برای نمونه گیری خون ، ادرار ، سواب و.. در منزل خود در  کمتر از یک ساعت باشند.

نمونه گیری آزمایش در منزل جهانشهر

یکی از مناطقی که خدمات آزمایش در منزل کرج برای ساکنان آن در دسترس است ، جهانشهر کرج می باشد. انواع چکاپ در دوران بارداری و سالمندی ، انواع آزمایش خون و ادرار ، نمونه گیری برای کرونا یا تست آنتی بادی برای مردم این شهر به صورت شبانه روزی در 7 روز هفته انجام میشود.

آزمایش در منزل فردیس کرج

دیگر نیازی به مراجعه به آزمایشگاه های فردیس کرج برای انجام نمونه گیری خون یا ادرار نیست. از این پس می توانید در خانه بمانید و این پرستاران مجرب باشند که برای گرفتن نمونه و انجام آزمایش به منزل شما بیایند. ارائه خدمات آزمایش در منزل فردیس کرج نیز شبانه روزی خواهد بود.

ما در کرج خدمات دیگری نیز همچون پرستاری در منزل ، پانسمان زخم در منزل و همچنین فصد خون در منزل نیز داریم در صورت نیاز با یک هماهنگی با ما هر خدماتی که بخواهید در سریع ترین زمان ممکن برای شما انجام میشود.

انجام آزمایش در منزل کمالشهر 

دیگری نیازی به یافتن آزمایشگاه کمالشهر ندارید زیرا با استفاده از خدمات آزمایش در منزل کمالشهر که توسط موسسه شبانه روزی کیان ارائه شده می توان انواع نمونه گیری را توسط پرستار مجرب در خانه خود انجام داده و منتظر جواب آزمایش خود و تفسیر آن توسط بهترین پزشکان بود.

نمونه گیری در منزل سهرابیه

آزمایش و نمونه گیری یکی از خدماتی است که امروزه در منزل بیماران ساکن در سهرابیه واقع در منطقه سه کرج قابل انجام است ، شما عزیزان می توانید فقط با یک تماس از خدمات آزمایش در منزل کرج بهرمند شوید.

آزمایش در منزل تهران

اگر شما در تهران نیز به نمونه گیری در منزل داشتید مرکز ما در تهران نیز میتواند خدمات آزمایش در منزل را در خانه شما با کادر مجرب و حرفه ای و در تهزان برایتان انجام دهد.

پس در صورت نیاز به خدمات آزمایش در منزل تهران با شماره های بخش تهران ما تماس بگیرید تا ما در سریع ترین زمان برای شما نیرو را اعزام کنیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on facebook
Share on email
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on pinterest