غرب تهران

02188590855

شمال و شرق تهران

02122096805

جهت اعزام زیر ۴۵ دقیقه پرستار و پزشک تماس بگیرید

سایر مناطق تهران

موسسه پزشکی و پرستاری کیان آرامش و سلامتی را ارمغان می‌آورد.

موسسه کیان

آزمایش کرونا – آزمایش خون – سرم تراپی – تزریقات

انجام آزمایش خون ، تزریقات و سرم تراپی و آزمایش کرونا در منزل

موسسه خدمات پرستاری کیان با هدف ارائه کامل خدما ت درمانی و مراقبتی این امر را دنبال می کند که با ارسال نیروهای پرستار مجرب ، متعهد و آموزش دیده دانشگاهی در تهران و کرج جهت انجام هر گونه تزریق و تزریقات آمپول کترولاک و آمپول نوروبیون و آمپول ویتامین سی و سرم زدن و وصل سرم و سرم تراپی انجام هر گونه آزمایش خون و آزمایش کرونا در منزل و محل کار و آزمایش کرونا در منزل برای بیماران و سالمندانی که در منزل هستند و توانایی مراجعه به مراکز درمانی را جهت تزریق و تزریقات آمپول نوروبیون و آمپول کترولاک و آمپول ویتامین سی ، سرم زدن و وصل سرم و انجام ازمایش خون و آزمایش کرونا را ندارند ، بهترین شرایط را فراهم آورد

 تزریقات در منزل

اغلب بیماران بستری در بخش های بیمارستان و منزل نیاز به تزریق سرم پیدا خواهند کرد . تزریق سرم و دارو و تامین مایع و الکترولیت های مورد نیاز بدن بیمار یکی از دلایل مهم نیاز بیماران به تزریق سرم های درمانی است . به همین جهت یکی از مهمترین مهارت های مورد نیاز پرستاران ، مهارت تزریق سرم و یا بعبارتی مهارت برقراری انفوزیون وریدی است .
علاوه بر دانش کافی، کسب مهارت و تجربه در این زمینه جهت ارائه مراقبت های پرستاری در بیمارستان ضروری می باشد .تزریق و تزریقات آمپول ویتامین سی و آمپول نوروبیون و آمپول کترولاک ، وصل سرم و سرم زدن و انجام هر گونه آزمایش خون و آزمایش کرونا در محل کار و آزمایش کرونا در منزل توسط پرسنل پرستار مجرب موسسه خدمات پرستاری کیان باعث کاهش هزینه برای بیمار در تمامی موارد میشود.
سرم زدن ، تزریق و انجام هر گونه آزمایش خون و آزمایش کرونا در محل کار و آزمایش کرونا در منزل ، کاهش خطر انتقال عفونت های موجود در بیمارستان و مراکز درمانی و آزمایشگاها که برای انجام ازمایش خون و آزمایش کرونا به آنجا می روند ، به بیمار و خانواده بیمار ، آسودگی خاطر بیمار جهت انجام هر گونه ازمایش خون و آزمایش کرونا در مجهزترین آزمایشگاهای تهران و صرفه جویی در وقت بیمار و اطمینان از اینکه تزریق و تزریقات آمپول کترولاک و آمپول نوروبیون و آمپول ویتامین سی بصورت استریل و با داروهای اصل و توسط پرستار مجرب انجام می شود.
موسسه خدمات پرستاری کیان آماده انجام هر گونه تزریق و تزریقات آمپول ویتامین سی و آمپول کترولاک و آمپول نوروبیون ، سرم زدن و وصل سرم و ازمایش خون و آزمایش کرونا در منزل شما عزیزان با مجرب ترین پرستار است

برای دریافت مشاوره باما در تماس باشید

تزریقات

سرم تراپی 

بجز سالمندان بالاخره افرادی هم هستند که ممکن است شرایط انتقال به مراکز درمانی را نداشته و نیاز فوری به وصل سرم در منزل داشته باشند.
وصل سرم در منزل هم یکی از خدماتی است که برای راحتی بیماران ارائه میشود اما نیاز به تخصص دارد و انجام این کار توسط افراد نابلد ممکن است مشکلاتی را بوجود آورد.
زمانی که شما برای درخواست خدمات سرم تراپی یا وصل سرم در منزل با ما تماس میگیرید باید حال کامل بیمار را اعلام کنید.
اگر حال بیمار خیلی بد باشد مجموعه ما علاوه بر اعزام پرستار برای سرم تراپی در منزل ، افراد و پرستاران بیشتری همراه با تجهیزات لازم به منزل شما ارسال میکند تا خدمات پرستاری و مراقبت از بیمار هم برای شما عزیزان ارائه شود زیرا حال و رضایت بیماران دارای ماست.
موسسه خدمات پرستاری کیان آماده ارائه خدمات سرم تراپی و وصل سرم در منزل همراه با پرستاران و بهیاران مجرب و متخصص میباشد تا روند بهبود شما را جلو بیاندازد.
انجام تزریقات در منزل امری مهم است که پرستار مورد نظر برای اجرای آن باید دارای تخصص و مهارت کافی باشد و کاری ساده نیست که هر کسی بتواند به درستی انجامش دهد زیرا دیده شد فردی بدون داشتن مهارت اقدام ه انجام تزریقات کرده است و علاوه بر این که نتوانسته تزریقات را انجام دهد بلکه مشکلی برای بیمار به بار آورده است.
تزریقات در منزل یکی از خدماتی است که همراه با اعزام پرستار به منزل در کرج و تهران توسط موسسه خدمات پرستاری کیان ارائه میشود و میتواند در صرف زمان و هزینه شما بسیار صرفه جویی کند.
با این خدمات دیگر نیازی به خروج از خانه ، طی کردن مسافت زیاد همراه با ترافیک و ایستادن در صف انتظار مراکز درمانی و غیره ندارید . تزریقات در منزل نیز یکی از خدماتی است که موسسه خدمات پرستاری کیان علاوه بر دیگر خدمات مثل فیزیوتراپی در منزل ، رادیولوژی در منزل و حتی کار درمانی و ماساژ درمانی در منزل ارائه میدهد تا مجبور به خروج از خانه برای هر نوع درمانی نباشید.

 

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on facebook
Share on email
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on pinterest