غرب تهران

02188590855

شمال و شرق تهران

02122096805

جهت اعزام زیر ۴۵ دقیقه پرستار و پزشک تماس بگیرید

سایر مناطق تهران

موسسه پزشکی و پرستاری کیان آرامش و سلامتی را ارمغان می‌آورد.

موسسه کیان

ساکشن بیمار در منزل کرج با متخصص { شبانه روزی}

ساکشن در منزل کرج شبانه روزی | موسسه کیان

ساکشن بیمار در منزل کرج با تجهیزات مدرن

 

دیگر نیاز نیست ، بیماری را که توان حرکتی ندارد برای انجام ساکشن با آمبولانس خصوصی به بیمارستان ببرید. با یک تماس می توانید پزشک و پرستار را به خانه خود بیاورید. مرکز ارائه خدمات پزشکی و پرستاری کیان آمادگی دارد تا بهترین متخصصان و پرستاران ( خانم و آقا ) را برای انجام انواع ساکشن در منزل کرج به صورت شبانه روزی در تمام مناطق کرج اعم از  گلشهر ، جهانشهر ، محمد شهر ، عظیمیه ، باغستان ، گوهر دشت ، فردیس ، مهر شهر و.. با تجهیزات مدرن اعزام کند. می توانید ویزیت در منزل کرج را برای فرستادن متخصص ریه یا دکتر گوش و حلق و بینی امتحان کنید یا درخواست ساکشن بیمار در منزل کرج را با پرستار مجرب بدهید.

انجام ساکشن بیمار در خانه کرج . ساکشن . ساکشن بیمار . ساکشن حلق و ریه و بینی

وظایف کارشناس در هنگام ساکشن در خانه کرج

دریافت اطلاعات

سابقه پزشکی بیمار اعم از : حساسیت های دارویی ، تجویزات پزشک ، مدت زمان ساکشن ، ساعت تغذیه قبل از ساکشن ، سن بیمار ، وضعیت تحرک او ، جنسیت مریض و بسیاری از مولفه های دیگر در انجام موفق ساکشن در خانه کرج موثر هستند لذا فرد اعزامی از طریق موسسه کیان ؛ سوالاتی را از بیمار و خانواده اش می پرسد.

مدیریت محیط

عوامل محیطی از قبیل: میزان استرس وارد شده به شخص از طرف اطرافیان ، انتقال بیماریهای تنفسی مثل کرونا و نحوه قرارگیری یا پوزیشن بیمار به دلیل اثر در روند ساکشن در  خانه کرج برای متخصص مهم هستند. لذا سعی می شود از اتاق خصوصی با کمترین تراکم جمعیتی برای انجام ایمن ساکشن در منزل کرج استفاده شود.

انجام ساکشن در خانه کرج

مرحله سوم ، انجام ساکشن در منزل کرج توسط تجهیزات مدرن پزشکی است که طی آن ، ترشحات و خون موجود در نای ، حلق و بینی بیمار در فرآیند مکش به بیرون کشیده می شوند. این اقدامات تضمین کننده سلامت دهان ، پاکی دستگاه تنفسی و حفظ رطوبت این ارگان هاست زیرا بیمار قادر به دفع آنها با سرفه نیست.

آموزش نکات ضروری

متخصص می داند که راهنمایی کردن اطرافیان ؛ رکن اساسی درمان در منزل می باشد. لذا تمام نکات ضروری ، اقدامات لازم بعد از انجام ساکشن ، فعالیت های مجاز یا غیر مجاز از قبیل حمام رفتن و روش انجام آن ، نحوه تغذیه و.. را به خانواده بیمار آموزش می دهد و در صورت نیاز وصل سرم در منزل کرج را انجام می دهد.

اطلاعات مورد نیاز قبل از تماس

۱. نام و نام خانوادگی

۲. حساسیت دارویی

3. بیماری زمینه ای

4. توان حرکتی

5. جنسیت و وزن

اطلاعات تماس

ساکشن چیست؟

اما ساکشن دستگاهی است که با استفاده از آن، مخاط و اشیاء داخل ریه ، گوش ، حلق ، بینی و سایر قسمت های مورد نیاز در بیمار را حذف می کنند. از خدمات ساکشن بیمار در منزل کرج برای پاکسازی مجرای هوایی بیمارانی که به دلیل عوارض جراحی یا بیماری‌های تنفسی دچار عفونت و ترشح مخاط شده‌اند، استفاده می شود.

نحوه استریل کردن دستگاه ساکشن چگونه است ؟

استریل کردن دستگاه ساکشن در منزل کرج به صورت زیر انجام می‌ شود:

  1. قبل از هر چیز، دستگاه ساکشن را خاموش کنید و کابل برق آن را از پریز جدا کنید.
  2. با استفاده از پارچه یا دستمال نرم و خشک ، بخش های بیرونی دستگاه را تمیز کنید. این شامل صفحه کنترل ، دسته و لوله های متصل به دستگاه ساکشن در منزل کرج می‌ شود.
  3. در صورتی که قابلیت حذف و جدا کردن اجزای دستگاه وجود داشته باشد ، این اجزا را جدا کرده و به صورت مجزا تمیز کنید.
  4.  برای ایجاد استریلیزاسیون ، می توانید از الکل 70 درصد استفاده کنید. الکل 70 درصد به عنوان یک ضدعفونی کننده خوب برای کشتن باکتری ها و ویروس ها شناخته شده است.

هزینه ساکشن در منزل کرج

اینجا توضیحاتی را درباره هزینه ساکشن در منزل کرج ارائه می دهیم. شما می توانید از طریق تماس با موسسه شبانه روزی کیان ؛ دستگاه ساکشن را اجاره کنید یا انجام ساکشن در خانه کرج را به پرستاران دانش آموخته دانشگاهی و با سابقه بسپارید. هزینه کلیه خدمات درمانی در منزل توسط وزارت بهداشت به موسسات فعال در این زمینه ابلاغ می شود البته یک قیمت پایه برای هر نوع خدمات از جمله ساکشن بیمار در منزل کرج در سال 1401 ذکر شده که بنا به شرایط و درخواست بیمار تغییر می یابد. هزینه ساکشن در منزل کرج متاثر از : نوع دستگاه درخواستی ، انجام آن توسط پزشک یا پرستار ، دریافت سایر خدمات مثل تزریق در منزل به طور همزمان ، مسافت طی شده  و… تعیین می شود. مطمنا درخواست ویزیت دکتر در منزل مهرشهر یا سایر نواحی کرج جهت انجام ساکشن با اینکه این کار توسط پرستار انجام شود متفاوت بوده و در تعیین تعرفه یا قیمت ساکشن در منزل کرج تغییر ایجاد می کند.

قیمت ساکشن شکم در کرج

هر نوع ساکشن اعم از ساکشن شکم توسط مرکز شبانه روزی کیان به صورت 24 ساعته در منزل بیماران خدمات دهی می شود که می تواند شامل اعزام دکتر جهت ویزیت در منزل کرج باشد یا پرستار مجرب برای انجام ساکشن در خانه فرستاده شود یا حتی تجهیزات آن اجاره داده شود. قیمت ساکشن شکم در کرج بستگی به نوع درخواست شما دارد.

مزایای انجام ساکشن در منزل :

  • دور ماندن از عفونت های مقاوم به درمان از مزایای انجام ساکشن در منزل است.
  • در امان بودن از آلاینده های هوا و استرس آلودگی صوتی
  • عدم ابتلا به بیمارهای واگیردار جمعی مثل آنفولانزا ،کرونا و سرماخوردگی
  • تجربه نکردن خستگی جابه جایی در سطح سطح و ترافیک سنگین
  • حفظ روحیه بیمار به دلیل عدم مواجه با بیماران بدحال 
  • حضور در محیط امن خانه و وجود خانواده در طی درمان انگیزه بخش است.
  • اگر ساکشن برای کودک انجام شود، ترس او در خانه کمتر است.
  • نیاز نیست برای پیدا کردن دارو یا تجهیزات ، کل شهر را زیر و رو کنید.
  • تمرکز و زمان کارشناس در خانه بیشتر خواهد بود.
  • امکان دریافت سایر خدمات، مثل پانسمان در منزل وجود دارد.
  • صرف زمان به استراحت بجای ماندن در صف های بیمارستان

ویژگی خدمات ساکشن در خانه کرج

دارای مجوز رسمی

کلیه خدمات پزشکی و پرستاری با مجوز رسمی از وزارت بهداشت صورت می گیرد

متخصص آقا و خانم

متخصصان آقا و خانم آماده اعزام به منزل شما جهت انجام ساکشن در خانه هستند.

اعزام شبانه روزی

به صورت شبانه روزی می توانید برای ویزیت دکتر یا انجام انواع ساکشن تماس بگیرید.

پشتیبانی کامل

هرگاه با مشکلی مواجه شُدید یا شاهد تاخیر پزشک و دریافت هزینه مازاد بودید تماس بگیرید.

اعزام در کمترین زمان

وجود شعب مختلف باعث شده که موسسه کیان ، کمترین زمان را برای اعزام داشته باشد.

انواع ساکشن 

از جمله خدمات پزشکی در منزل کرج که می تواند همزمان با ویزیت پزشک در منزل مورد درخواست قرار گیرد ارسال تجهیزات پیشرفته ساکشن است. دستگاه های ساکشن به دو صورت پرتابل و سانترال موجود می باشد که هر دو نوع توسط موسسه کیان به بیماران ساکن کرج عرضه می شود.

1. دستگاه ساکشن پروتابل 

دستگاه ساکشن پروتابل قابل حمل بوده و به صورت سبک با مخزن های قابل تعویض ساخته شده است. ساکشن بیمار در منزل کرج عمدتا با این نوع دستگاه انجام خواهد شد.

2. دستگاه ساکشن مرکزی یا سنترال

از انواع ساکشن هستند که سنگین بوده و به زمین و تاسیسات بیمارستانی متصل می باشند. برای استفاده از آنها حتما باید به بیمارستان مراجعه نمایید.

بیمار در چه مواقعی به ساکشن نیاز دارد؟

ساکشن (Suction) یک روش پزشکی است که در آن از طریق یک دستگاه ساکشن ، مایعات ، خون ، ترشحات و دیگر مواد از داخل بدن بیمار جمع‌ آوری و حذف می‌شوند. بیماران در موارد زیر به ساکشن نیاز دارند:

 

۱- بیمارانی که در مراحل اولیه بعضی از بیماری‌های ریه و یا قلب هستند و به دلیل خروج مایعات و ترشحات از حلق و بینی نمی‌ توانند به راحتی تنفس کنند.

۲- بیمارانی که دچار عفونت بالا دستگاه تنفسی هستند و باعث شده تا ترشحات و خون در ریه وجود داشته باشد.

۳- بیمارانی که دچار ضایعات جراحی شده‌اند و در نتیجه جراحی ، مایعات زیادی در داخل بدنشان جمع شده است.

۴- بیمارانی که دچار بیماری‌ های گوش، حلق و بینی هستند که باعث ترشح مواد در این ناحیه شده و نیاز به جمع آوری آنها دارند.

البته لازم به ذکر است که نیاز به ساکشن بستگی به شرایط بیمار و دستورات پزشک دارد و تنها پزشک معالج می‌ تواند تصمیم نهایی را در این خصوص بگیرد.

 

 

نحوه درخواست خدمات ساکشن در منزل کرج

نحوه درخواست خدمات ساکشن در منزل کرج اینگونه است که اگر به انواع ساکشن در هر یک از اعضای بدن از قبیل : ریه ، حلق ، بینی و شکم نیاز پیدا کردید. کافیست با خطوط ارتباطی روی سایت تماس بگیرید زیرا کارشناسان آماده پاسخگویی به صورت 24 ساعته هستند تا اعزام شبانه روزی متخصص و پرستار را برای انجام ساکشن بیمار در منزل ترتیب دهند. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که اطلاعات بیمار را که در این مقاله نام برده شده به کارشناسان اطلاع دهید.

 سپس ، شرایط مورد تقاضا اعم از : داخلی یا خارجی بودن تجهیزات پزشکی ، متخصص نیاز دارید یا پرستار ، محل زندگی ، زمان مورد نیاز و.. را بیان می کنید. کارشناسان برآوردی از قیمت ساکشن در خانه کرج را به دست آورده و به شما می گویند در صورت موافقت ، باید آدرس خود را از طریق پیام رسان های داخلی یا خارجی در دسترس به شماره اعلامی از طرف کارشناسان ارسال کنید تا در کمتر از یک ساعت ؛ شاهد حضور متخصص یا پرستار در خانه خود حتی در روز های تعطیل مثل پنج شنبه و جمعه یا تعطیلات رسمی باشید. 

همچنین می توانید برای خرید واکسن گارداسیل در کرج از طریق موسسه کیان اقدام نمایید.

ویزیت اینترنتی پزشک و اعزام پرستار به منزل

پشتیبانی خدمات ساکشن بیمار 

ارائه خدمات بدون پشتیبانی موجب افزایش نارضایتی متقاضیان شده و بهره وری را در طولانی مدت کاهش می دهد. موسسه کیان مفتخر است که کلیه خدمات خود اعم از ساکشن بیمار در منزل کرج را به صورت کامل پشتیبانی می کند. 

اگر از برخورد پزشک یا فرد اعزامی شکایت دارید یا هزینه مازاد از توافق اولیه از شما اخذ شده یا در حین انجام خدمات با مشکل مواجه شُدید با ما تماس بگیرید این مرکز کاملا خصوصی است و به عنوان رابط بین شما و کادر درمان می باشد.

 لذا اعتبار خود را ارجح دانسته و با فرد خاطی ، بسته به نوع تخلف انجام شده برخورد خواهد کرد. ضرر شما جبران شده و خدمات جایگزین می شود. در صورت اثبات تخلف از اعزام فرد خاطی به منزل سایر هموطنان برای انجام انواع ساکشن خودداری خواهد شد.  ضمن اینکه دسترسی به بهترین متخصص ریه در منزل تهران و کرج با ما میسر است.

متخصص گوش و حلق وبینی در منزل

یکی از خدمات بی نظیر موسسه پرستاری در منزل کیان که توسط ویزیت پزشک در منزل صورت می گیرد ویزیت و معاینه توسط متخصص گوش

مطالعه کنید »
ویزیت متخصص قلب در منزل

ویزیت متخصص قلب در منزل زندگی پر نشاط در گرو داشتن قلب سالم محقق خواهد شد. موسسه کیان بر حسب مولفه های همچون دانشنامه تخصصی(بورد)

مطالعه کنید »
متخصص عفونی در منزل

متخصص عفونی در منزل زندگی انسان تحت تاثیر عوامل مادی و معنوی است. در همه گیری کرونا به عنوان یک بیماری عفونی مشخص شد که

مطالعه کنید »
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on facebook
Share on email
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on pinterest