غرب تهران

02188590855

شمال و شرق تهران

02122096805

جهت اعزام زیر ۴۵ دقیقه پرستار و پزشک تماس بگیرید

سایر مناطق تهران

موسسه پزشکی و پرستاری کیان آرامش و سلامتی را ارمغان می‌آورد.

موسسه کیان

تعویض پانسمان در منزل کرج

تعویض پانسمان در منزل کرج | موسسه پرستاری شبانه روزی کیان

تعویض پانسمان در منزل کرج

اگر زخمی برداشته اید و امکان رفتن به درمانگاه برای انجام پانسمان استریل را ندارید. آیا میدانید چه باید کرد؟ استفاده از خدمات تعویض پانسمان در منزل کرج که توسط موسسات دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت ارائه میشود راه حل مناسبی است. البته این خدمات مختص به تعویض پانسمان نیست بلکه پرستاران و پزشکان این مراکز انواع پانسمان را از لحظه ایجاد زخم یا حتی بعد از بخیه زدن انجام میدهند. برای آشنایی با مراحل و نحوه انجام پانسمان در خانه ، انواع پانسمان ، آموزش و هزینه تعویض پانسمان در منزل ، انواع زخم و…. با ما در این مقاله همراه باشید.

خدمات پانسمان در منزل کرج . تعویض پانسمان در منزل کرج . تعویض پانسمان در خانه . بستن پانسمان

ویژگی های خدمات پانسمان در منزل کرج

دانستن اینکه موسسه ارائه دهنده خدمات پانسمان در منزل کرج چه ویژگی هایی دارد به شما کمک می کند از تمام قابلیت های در نظر گرفته شده توسط مسئولان این مراکز آگاه شوید و خواستاره بهره مندی از آن باشید. ویژگی های خدمات تعویض پانسمان در منزل کرج عبارتند از :

  • اعزام پرستار یا پزشک در کمترین زمان ممکن می باشد.
  • کلیه خدمات پرستاری در منزل به صورت 24 ساعته و شبانه روزی است.
  • مجوز رسمی از وزارت بهداشت توسط موسسه اخذ گردیده است.
  • خدمات پانسمان در منزل کرج کاملا پشتیبانی می شود.
  • پرستاران آقا و خانم آماده انجام خدمات پرستاری در منزل کرج هستند.
  • سابقه بلند مدت کاری در بیمارستان های مطرح از دیگر ویژگی های تعویض پانسمان در منزل کرج می باشد.
  • ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به همراه کادر درمان ؛ بنا به درخواست شما امکان پذیر است.
  • تمامی مناطق کرج تحت پوشش خدمات تعویض پانسمان در منزل کرج هستند.
  • مشارکت بیمه ها در ارائه خدمات پرستاری در منزل کرج به ویژه پانسمان زخم پایین است. با این وجود تحویل رسیده مهر شده انجام می شود.

وظایف کارشناس هنگام پانسمان زخم در منزل کرج

کنترل شرایط محیطی

ویژگی های فردی مثل استرس یا استریل نبودن محیط و بسیاری از عوامل دیگر در هنگام انجام پانسمان زخم در منزل کرج به دلیل کاهش ضریب موفقیت اهمیت می یابند. طبیعتا هر چه مولفه های خطر ؛کنترل شده تر باشند طول درمان کاهش خواهد یافت.

ثبت علائم حیاتی

یکی از وظایف پرستار ؛ ثبت علائم حیاتی و بالینی بیمار در قبل ، حین و بعد از انجام و تعویض پانسمان در منزل کرج میباشد زیرا هرگونه تغییر علائم از رِنج قابل قبول، یک هشدار محسوب شده و باید به اطلاع پزشک برسد تا اقدامات فوری صورت گیرد.

انجام پانسمان در خانه

بعد از چکاپ علائم ؛ نوبت به انجام پانسمان در خانه می رسد. استریل کردن محل زخم باز یا بخیه از الزامات یک پانسمان خوب است. پرستار با سرم شستشو یا ضدعفونی کننده های مناسب زخم را تمیز کرده سپس با گاز استریل و بانداژ اقدام به بستن آن میکند.

آموزش نگهداری سالم

درمان با بستن زخم یا تعویض پانسمان در منزل کرج پایان نمی یابد بلکه نگهداری از پانسمان برای عدم عفونت یکی از مهمترین اقدامات بیماران به شمار می رود. کارشناس ؛ اطلاعات و آموزش لازم از قبیل : امکان حمام رفتن، نوبت بعدی تعویض پانسمان و… را به بیمار میدهد.

اطلاعات مورد نیاز قبل از تماس

1. نام و نام خانوادگی

2. توان حرکتی

3. حساسیت دارویی

4. بیماری زمینه ای

5. جنسیت و وزن

اطلاعات مورد نیاز برای پانسمان در منزل کرج .

هزینه یا تعرفه تعویض پانسمان در منزل کرج

از آنجاییکه هزینه تعویض پانسمان در منزل کرج تحت تاثیر عواملی همچون : لوازم به کار برده شده ، ساعت حضور کارشناس در خانه (شبانه روزی ) ، مدت زمان حضور در منزل (یک ساعت یا بیشتر ) ، مسافت طی شده ، استفاده از سایر خدمات مثل تزریقات در منزل کرج ( برای زدن واکسن هاری ) و غیره قرار میگیرد بهتر است هنگام تماس با کارشناسان سعی کنید خواسته های خود ( داخلی یا خارجی بودن لوازم ، تزریق داشتن و.. ) را در میان بگذارید تا برآورد تعرفه تعویض پانسمان در منزل کرج توسط کارشناسان صورت گرفته و به شما اعلام گردد.

 البته توجه داشته باشید که تعرفه پانسمان در منزل 1401 براساس ابلاغیه وزارت بهداشت به موسسات خدمات درمانی می باشد که برای همه شرایط یک قیمت پایه و نرخ پانسمان در منزل در نظر گرفته اند. هدف ما جلب رضایت شماست اگر انتقاد یا پیشنهادی درباره نحوه ارائه خدمات یا قیمت تعویض پانسمان در منزل دارید با ما درمیان بگذارید.

تعویض پانسمان در خانه کرج

هرگز تصور نکنید تعویض پانسمان در خانه کرج بسیار آسان بوده و خود از پس آن برمی آیید یک سهل انگاری ساده باعث می شود محل رشد مو به ویژه در کودکان تا ابد خالی بماند یا عفونت شدت بیابید که عواقب خطرناکی برای بیمار خواهد داشت.

مزایای تعویض پانسمان در منزل کرج

انتخاب بهتر و مناسب تر ؛ نتیجه یک تحقیق همه جانبه از شرایط پیش روست. دانستن مزایای تعویض پانسمان در منزل کرج گامی در این راستا به شمار میرود. هرچه مواجه شما با عوامل مخرب سلامتی کمتر باشد بهبودی سریعتر اتفاق می افتد.

پانسمان زخم در منزل . پانسمان زخم باز در منزل . خدمات پانسمان در منزل . انجام پانسمان در منزل . تعویض پانسمان بخیه در منزل . هزینه پانسمان

مزیت های انجام پانسمان در خانه شامل:

• دور ماندن از عفونت های مقاوم به درمان بیمارستانی
• در امان بودن از آلاینده های هوا و استرس آلودگی صوتی
• عدم ابتلا به بیمارهای واگیردار جمعی مثل آنفولانزا و کرونا
• خستگی جابه جایی و ترافیک سنگین را تجربه نمیکنید.
• روحیه بیمار به دلیل عدم مواجه با بیماران بدحال حفظ میشود.
• ترس کودکان هنگام تعویض پانسمان در منزل کرج در مقایسه با بیمارستان کمتر است.
• تمرکز و زمان کارشناس برای تعویض پانسمان در خانه بیشتر خواهد بود.
• امکان دریافت سایر خدمات همزمان با پانسمان زخم در منزل کرج وجود دارد.
• زمانتان بجای ماندن در صف مراکز درمانی به استراحت صرف خواهد شد.

انواع پانسمان

انواع پانسمان استریل را برای دستیابی به اهدافی از قبیل : جلوگیری از خونریزی ، بهبود سریعتر زخم ، پیشگیری از ایجاد عفونت در محل زخم یا بخیه ، حفظ دمای تعادلی بدن ، نگهداشت رطوبت زخم ، حفاظت از صدمات خارجی انجام میدهند. طبقه بندی انواع پانسمان در منزل کرج را که متناسب با نوع زخم است در زیر مشاهده میکنید:

تعویض پانسمان در منزل . تعویض پانسمان در خانه . پانسمان زخم باز . پانسمان کامفیل . پانسمان زخم در منزل . هزینه پانسمان . پانسمان زخم بستر در منزل

پانسمان زخم باز


برای آگاهی از نحوه انجام پانسمان زخم باز ابتدا باید بدانید به چه زخمی باز گفته میشود. پوست در زخم باز شکاف برداشته و باز میشود این زخم در اثر بریدگی ، سوراخ شدگی و پارگی ، ساییدگی ، تصادفات رانندگی ، سقوط و… به وجود می آید. در صورتی که عمیق و بزرگ نباشند نیازی به مراجعه به مراکز درمانی و اقدامات جدی تر ندارند. پانسمان زخم باز در منزل یکی از خدمات مرکز شبانه روزی کیان به عنوان شرکت خدمات پرستاری در منزل می باشد. زخم های باز عمیق و شدید با پانسمان های : هیدروژل ، هیدروکلوئید ، آلژینات و کلاژن بسته میشوند. شستشو با سرم نمکی اولین و تاثیرگذارترین اقدام در اجرای مراحل انجام پانسمان زخم باز است. این سرم باعث حفظ تعادل PH در محل زخم خواهد شد. در صورتی که خونریزی بیش از 20 دقیقه طول کشید به مراکز درمانی بروید یا خدمات تعویض پانسمان در منزل کرج را تقاضا کنید.

نکات مهم بعد از پانسمان زخم باز در منزل کرج

• از استافینوفن برای کاهش درد استفاده کنید.
• مصرف آسپرین به دلیل طولانی کردن زمان بهبودی به هیچ عنوان توصیه نمیشود.
• زخم را در معرض تابش مسقیم آفتاب قرار ندهید.
• میتوانید مایعات و انرژی از دست رفته را با تزریق سرم در منزل کرج جبران نمایید.
• ورم یا التهاب را با استفاده از یخ کاهش دهید.

پانسمان زخم بستر در منزل کرج

پانسمان زخم بستر در منزل کرج برای اشخاصی که توان حرکتی پایین دارند مانند : معلولان ، سکته مغزی کنندگان ، اشخاص دارای تجویز استراحت مطلق مثل دوران بارداری ، بیماران ICU قابل دسترسی است . ناگفته نماند که زخم بستر در اثر اصحکاک بدن با زمین ایجاد شده و به درجات مختلف تقسیم می شود. هرگاه به تعویض پانسمان در منزل کرج توسط پرستاران حرفه ای احتیاج داشتید با ما تماس بگیرید.

نحوه انجام پانسمان در منزل چگونه است؟

انجام پانسمان در منزل کرج بستگی به نوع زخم و شدت آن دارد. اما در کل مراقبت های پایه ای شامل موارد زیر است :

  • شستشوی کامل دست ها با صابون و آب قبل از شروع پانسمان .
  • تمیز کردن زخم با آب و پاک کردن بخش های بافتی مرزی زخم با محلول فیزیولوژیک (0.9% نمک فیزیولوژیک) یا محلول ضدعفونی کننده به دست آمده از پزشک.
  • خشک کردن منطقه اطراف زخم با استفاده از پارچه تمیز.
  • استفاده از نوعی کرم یا پماد برای روی زخم (بستگی به نوع زخم و توصیه پزشک)
  • پوشیدن بانداژ یا پارچه تمیز روی زخم .

تعویض پانسمان بعد از عمل جراحی

یکی از خدماتی که مرکز خدمات پرستاری در منزل کرج در حال انجام آن است، رسیدگی به مشکلات بعد از جراحی می باشد. تعویض پانسمان بعد از عمل جراحی مانند مواقع : سزارین ، عمل واریکوسل ، عمل بینی ، عمل قلب باز و کاشت مو صورت می گیرد.

پانسمان زخم بخیه در منزل کرج

بخیه برای بستن و جوش خوردن زخم های باز و درون بدن به کار میرود. نخ مورد استفاده برای بخیه در دو نوع جذبی و غیر جذبی تعریف میشود. نخ جذبی همانگونه که از نامش مشخص است جذب بدن شده و نیازی به کشیدن ندارد. پانسمان زخم بخیه در منزل کرج برای هر دو نوع بخیه کاربرد دارد. بخیه غیر جذبی نیاز به احتیاطات بیشتری داشته و باید تعویض پانسمان بخیه دست یا سایر اعضا با دقت بالاتری پیگیری شود.

تعویض پانسمان کیست مویی باز


هرگاه نیاز به تعویض پانسمان کیست مویی باز داشتید یک تماس کافیست تا بهترین پرستار جهت انجام آن در منزل شما حضور یابد. هنوز علت ایجاد کیست مویی کاملا مشخص نشده است. محققان فرورفتگی موی قسمت پایین کمر در پوست و ایجاد کیست چرکی را محتمل تر می دانند

تعویض پانسمان زانو در خانه کرج

بیشترین آسیب در حوادث و سوانح به زانوی افراد وارد می شود. یقینا آسیب دیدگی از نوع زخم باز باشد ،نیاز به انجام یا تعویض پانسمان زانو در خانه کرج خواهید داشت. بستن زخم در منزل به شما کمک می کند از آلاینده های محیطی به ویژه عفونتهای بیمارستانی دور بمانید. شرکت خدمات پرستاری در منزل کرج کلیه خدماتی که پرستاران قادر به انجام آن هستند را به صورت شبانه روزی در اختیار شما قرار خواهد داد.

پانسمان زخم پای دیابتی در منزل کرج


15 درصد بیماران دیابتیک از زخم پای دیابتی رنج می برند. طبق آمار در صورت عدم درمان 85 درصد احتمال قطع عضو وجود دارد. شستشو و پانسمان زخم پای دیابتی در منزل کرج توسط ماهرترین پرستاران به صورت 24 ساعته انجام خواهد شد. نیاز شما به تعویض پانسمان در منزل کرج توسط شرکت های خدمات پرستاری در منزل برطرف خواهد شد.

تعویض پانسمان سوختگی در منزل کرج


سوختگی دارای درجات مختلف بوده و شامل : درجه یک ، دو ، سه است. هرچه وسعت و عمق سوختگی بیشتر باشد درجه آن بالاتر است. سوختگی با آب جوش در کودکان عمده دلیل درخواست والدین برای انجام و تعویض پانسمان سوختگی در منزل کرج بوده است. قبل از هرگونه اقدام جهت خود درمانی درخانه با پزشک یا فوریت های پزشکی تماس بگیرید. در کمترین زمان پزشک در منزل شما حاضر میشود.

تعویض پانسمان بعد از عمل واریکوسل

پیچ خوردگی سیاهرگهای بالای بیضه که موجب نابارودی در مردان می شود را واریکوسل می گویند. بیماری واریکوسل از شایع ترین علل نازایی قابل اصلاح با عمل جراحی در آقایان می باشد. تعویض پانسمان بعد از عمل واریکوسل تنها یکی از خدمات مرکز خدمات پرستاری در منزل کیان در کرج بوده که به صورت شبانه روزی با پرستاران آقا ارائه می گردد. ویزیت متخصص اورولوژی در منزل کمک کننده خواهد بود.

پانسمان شکستگی در منزل کرج

اگر دست ، پا ، سر ، بینی و یا سایر اعضای بدنتان دچار شکستگی شد؛ می توانید پانسمان شکستگی در منزل را به بهترین نحوه انجام دهید منوط به اینکه آن را به پرستاران مجرب که از طریق موسسه کیان برای تعویض پانسمان شکستگی در خانه اعزام می شوند، بسپارید. 

پانسمان بینی شکسته یا پای آسیب دیده در اثر تصادفات یا برخورد با موانع بسیار رایج است. نباید آن را سرسری گرفت. زیرا جوش خوردگی نامناسب باعث می شود که کار درمان و بازگشت به حالت اولیه به درازا بکشد. لذا توجه به بهبود و انجام مراحل پانسمان کردن در کرج را از دقایق اولیه با افراد کارشناس پیگیری کنید. 

زخم بسته

زخم بسته به یک آسیب دیدگی گفته می شود که در آن ، پوست شکافته نمی شود. پس ، نیازی به تعویض پانسمان در منزل کرج نیست. تشخیص میزان آسیب با انواع آزمایشات عکسبرداری اعم از : سونوگرافی در منزل کرج ، رادیولوژی ، اسکن و… خواهد بود. با اینکه پوست شما ظاهری بدون خراش دارد اما امکان خونریزی داخلی ، از بین رفتن اندام داخلی ، شکستگی استخوان ، کوفتگی یا پارگی رباط ها یا ماهیچه وجود دارد. ویزیت پزشک در منزل کرج بهترین کمک برای درمان این نوع از آسیب دیدگی هاست.

انواع پانداژ و پانسمان

مواد مورد نیاز برای انجام یا تعویض پانسمان در منزل کرج عبارتند از : پد گاز ، پانسمان تروما ، چسپ زخم ، نواری سه گوش ، بانداژ ساده 

پانسمان در منزل کرج برای چه کسانی است؟

در هر رده سنی که هستید با هر جنسیتی که تماس میگیرید در شرایط سختی (بارداری _ ناتوانی حرکتی ) به سر میبرید یا از افشای از بیماری خود( ایدز) واهمه دارید. دیگر نگران نباشید انجام پانسمان در منزل کرج برای شما با تمام دقت و مهارت به صورت 24 ساعته توسط پرستاران مجرب اعزام شده از طریق مرکز شبانه روزی کیان صورت خواهد پذیرفت. 

پانسمان زخم در منزل . پانسمان زخم باز در منزل کرج . تعویض پانسمان در کرج . تعویض پانسمان در منزل کرج . تعویض پانسمان در خانه کرج

پانسمان کودکان

کودکان به دلیل افت و خیزهای زیادی که دارند بیشتر در معرض آسیب دیدگی و ایجاد زخم هستند. انجام پانسمان کودکان در منزل کرج به دلیل ترس آنها از حضور در بیمارستان بهترین گزینه درمانی میباشد. ضمن اینکه پرستاران اعزامی ماهر در امر پانسمان کردن ، تعویض آن و مسلط به علوم روانشناختی کودک هستند که بهترین شیوه برخورد با نوزاد یا خردسال را در خانه تان اجرا می کنند.

پانسمان بزرگسالان

بزرگسالان اعم از مرد و زن برای انجام پانسمان در منزل کرج شرایطی را مد نظر دارند. مثلا شرایط عرفی و شرعی بانوان میطلبد که با پرستاران خانم درمان را پیگیری کنند. در آقایان نیز برخی از پانسمان ها به پرستار آقا احتیاج دارد. این پرستاران به تمام نقاط کرج مثل عظیمیه ، جهانشهر ، گلشهر ، محمدشهر ، باغستان ، گوهر دشت ، مهرشهر ، فردیس و.. جهت تعویض پانسمان در منزل کرج اعزام می شوند.

پانسمان معلولین

پانسمان افراد کم توان حرکتی به اصطلاح معلولان از جمله خدماتی است که مرکز شبانه روزی کیان در راستای برقراری عدالت اجتماعی در نظر گرفته است انجام پانسمان در منزل کرج برای این عزیزان همانند دیگر اشخاص شبانه روزی و 24 ساعته در کل مناطق کرج مانند: مهرشهر ، باغستان ، گوهردشت ، فردیس ، عظیمیه ، هشتگرد ، جهانشهر و… خواهد بود.

نحوه درخواست خدمات درمان زخم در منزل

اگر قرارتان این شد که از خدمات درمان زخم در منزل کیان ارائه شده در شهر کرج استفاده کنید بهتر است با شماره های مندرج در سایت تماس گرفته و اطلاعات بیمار را با کارشناسان به اشتراک بگذارید کارشناسان نزدیک ترین نیرو به محل را برای انجام تعویض پانسمان در منزل کرج به شما پیشنهاد میدهند. بعد از توافق بر سر هزینه پانسمان از شما خواسته میشود آدرس خود را از طریق پیامک یا اپلیکیشن های موجود برای کارشناسان ارسال کنید. بدین ترتیب پرستار در اسرع وقت در منزل شما جهت انجام پانسمان شبانه روزی خواهد بود.

نحوه درخواست تعویض پانسمان در منزل کرج . تقاضای انجام پانسمال در منزل کرج

پشتیبانی خدمات تعویض پانسمان در منزل کرج

ما سعی نموده ایم بهترین افراد و کارآمدترین لوازم پزشکی را برای ارائه خدمات تعویض پانسمان در منزل کرج برای شما مهیا کنیم اما هیچ کس نمیتواند ادعا کند امکان بروز تخلف یا حادثه هرگز وجود نخواهد داشت. با بروز هر گونه مشکل هنگام ارائه خدمات تعویض پانسمان در منزل کرج از پشتیبان گیری ناامید نشوید ما موسسه رابط بین کادر درمان و بیماران هستیم پس تعلق خاطری برای چشم پوشی از تخلفات پزشک یا پرستار خاطی نداریم. اقدامات موسسه متناسب با نوع گزارش شما خواهد بود. ضمن عذرخواهی ؛ سعی میشود خدمات ، جایگزین شده یا با فرد خاطی برخورد شود که در صورت اثبات ؛ اقدامات از عودت هزینه اضافی دریافت شده از توافق اولیه تا صرف نظر کردن از اعزام شخص متخلف متفاوت است.

شاید لازم داشته باشید: خرید واکسن گارداسیل در کرج با قیمت مناسب

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on facebook
Share on email
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on pinterest